کد خبر : 1936255 | 18 اردیبهشت 1402 ساعت 23:46 | 11.1K بازدید | 6 دیدگاه

دی‌زربی: به غرور بعد از شکست دادن یونایتد باختیم

روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، پس از شکست 5-1 مقابل اورتون از غرور شاگردانش پس از بازی با منچستریونایتد انتقاد کرد.

دی‌زربی: به غرور بعد از شکست دادن یونایتد باختیم

به گزارش "ورزش سه"، برایتون در مسابقه هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و با نتیجه سنگین 5-1 مقابل یکی از تیم‌های در خطر سقوط شکست خورد.

روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، در نشست خبری پس از این مسابقه با انتقاد از عملکرد بازیکنانش گفت: "البته، ما می‌توانیم شکست بخوریم اما من از نیمه اول ناامید هستم. ما نشان دادیم که هنوز برای رقابت، برای رسیدن به هدف بزرگ (اروپا) آماده نیستیم. من در مورد ذهنیت صحبت می‌کنم. اگر به آن عادت نداشته باشید، انجام سه بازی در هفته آسان نیست. به بازیکنان هم همین را گفته‌ام. این مسئولیت من است، زیرا مربی مسئول است."

به بازیکنانم افتخار می‌کنم
من همیشه به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آن‌ها انسان‌های بزرگی هستند. ما به انجام این همه بازی عادت نداریم، می‌توانم درک کنم اما برای کمک به آن‌ها فشار می‌آورم.

1873048

غرور پس از برتری مقابل منچستریونایتد؟
اینطور فکر می‌کنم ما پیروزی مقابل منچستریونایتد را فراموش نکردیم. بزرگ‌ترین ویژگی تیم‌های بزرگ این است که وقتی شما پیروز می‌شوید باید سریع به سراغ بازی بعدی بروید. ما باید برای بازی در هر بازی و هر روز آماده باشیم.

بازی پیش رو با آرسنال؟
من فکر می‌کنم یکشنبه (مقابل آرسنال) کیفیت خود را نشان خواهیم داد و به سبک خود باز خواهیم گشت. شما برایتون واقعی را خواهید دید.

مصدومیت سولی مارچ
کاملا اطلاع ندارم. دوران سختی را با مصدومیت سپری می‌کنیم اما نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم.

دیدگاه‌ها