کد خبر : 1936257 | 19 اردیبهشت 1402 ساعت 00:17 | 4.7K بازدید | 2 دیدگاه

سرمربی سمپدوریا پس از سقوط: غمگین و ناامیدم

دژان استانکوویچ از سقوط سمپدوریا احساس "ناامیدی و اندوه زیاد" دارد و امیدوار است که آن‌ها بتوانند مشکلات مالی خود را حل کنند.

سرمربی سمپدوریا پس از سقوط: غمگین و ناامیدم

به گزارش "ورزش سه"، سمپدوریا عصر امروز در ورزشگاه داچیا آره‌نا با نتیجه 2-0 مقابل اودینزه شکست خورد و 4 هفته مانده به پایان مسابقات سقوطش به سری B قطعی شد.

دژان استانکوویچ، سرمربی سمپدوریا پس از این شکست گفت: "من احساس ناامیدی و اندوه زیادی دارم. ما تلاش کردیم و هر چه که باید را در زمین گذاشتیم. می‌دانم که هر هواداری نمی‌خواهد این روز را بپذیرد اما در زمین جنگیدیم و آن‌ها همیشه در کنار ما بودند. این باشگاه لیاقت بیشتری دارد، زیرا از درون و بیرون زیباست. امیدوارم این وضعیت به بهترین شکل ممکن حل شود.

احتمال ورشکستگی؟
نمی‌توانم در مورد آینده چیزی بگویم، زیرا به من بستگی ندارد. این سوالات را باید از شخص دیگری بپرسید. تمام تلاشم را کردم و کافی نبود. من بسیار ناامید هستم و نمی‌توانم کلماتی را برای احساسم در حال حاضر پیدا کنم.

1873051

سمپدوریا فصل را تحت هدایت مارکو جیامپائولو آغاز کرده بود که پس از کسب تنها دو امتیاز از 8 مسابقه ابتدایی اخراج شد.

استانکوویچ در 6 اکتبر هدایت این تیم را برعهده گرفت و 3 برد، 6 تساوی و 17 شکست در سری آ، به علاوه یک برد و باخت در کوپا ایتالیا به دست آورد.

سمپدوریا 11 فصل متوالی در سری A حضور داشت، اما وضعیت آن‌ها از ابتدای این فصل نامناسب بود و هواداران‌شان در چند ماه گذشته خود را برای سقوط آماده می‌کردند.

دیدگاه‌ها