کد خبر : 1936261 | 19 اردیبهشت 1402 ساعت 00:31 | 8.1K بازدید | 4 دیدگاه

یک امتیاز تا قطعی شدن قهرمانی آ ا ک؛

معجزه حاج‌صفی و محمدی را قهرمان نمی‌کند!

آ ا ک آتن با دو چپ‌پای ایرانی خود در آستانه قهرمانی در سوپر لیگ یونان قرار دارد.

معجزه حاج‌صفی و محمدی را قهرمان نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته سی و پنجم و ماقبل پایانی فصل ۲۳-۲۰۲۲ سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ ا ک آتن در حالی که احسان حاج‌صفی را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب و میلاد محمدی را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ دوشنبه شب در کلینتیز ویکلیدیس استادیوم به مصاف تیم رده پنجمی آریس رفت.

یاران حاج‌صفی و محمدی که تا پیش از بازی‌های این هفته در امتیاز ۷۷ با تیم پاناتینایکوس برابر بودند، امشب فقط برای کسب پیروزی تلاش می‌کردند تا از کورس قهرمانی عقب نمانند ولی در دقیقه ۱۷ با پنالتی آریس غافلگیر شدند و با یک گل عقب افتادند.

گل خورده آ ا ک آتن خیلی زود پاسخ داده شد و این تیم توانست دو گل به ثمر رساند و با پیروزی دو بر یک که همین برتری را در ادامه مسابقه نیز حفظ کرد و موفق شد سه امتیاز دیگر به دست بیاورد.

1873057

یاران حاج‌صفی و محمدی با کسب پیروزی دو بر یک خارج از خانه مقابل آریس ۸۰ امتیازی شدند تا باتوجه به شکست یک بر صفر پاناتینایکوس مقابل المپیاکوس، با سه امتیاز بیشتر نسبت به حریف‌شان در راه رسیدن به قهرمانی، صدرنشین جدول سوپر لیگ یونان شوند.

حالا در صورتی که آ ا ک آتن در مسابقه هفته آینده و میزبانی در پایانی فصل مقابل وولوس به برتری دست پیدا کند یا حتی به تساوی برسد، بدون توجه به نتیجه دیدار پاناتینایکوس برابر آریس به قهرمانی در فصل جاری سوپر لیگ یونان خواهد رسید.

احسان حاج‌صفی که مهره کلیدی آ ا ک آتن در این فصل بوده، در دیدار مقابل آریس نیز حضور کامل و تاثیرگذار در سمت چپ خط دفاعی تیمش داشت و بیست و هشتمین بازی فصل خود را انجام داد، اما فرصت حضور در زمین برای میلاد محمدی فراهم نشد و تا پایان روی نیمکت نشست.

دیدگاه‌ها