کد خبر : 1936262 | 19 اردیبهشت 1402 ساعت 00:36 | 13.1K بازدید | 16 دیدگاه

هیجان گلزنی در این دیدار غیرقابل توصیف است

توصیه کاکا قبل از دربی میلان: شوخی ممنوع!

کاکا، ستاره برزیلی سابق میلان، در آستانه دربی اروپایی ال مادونینا از حساسیت و هیجان بالای این دیدار گفت.

توصیه کاکا قبل از دربی میلان: شوخی ممنوع!

به گزارش "ورزش سه"، میلان و اینتر طی دو دیدار بسیار حساس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت تا یکی از فینالیست‌های این دوره را مشخص کنند. ریکاردو کاکا، ستاره سابق روسونری، بی‌صبرانه منتظر این تقابل هیجان‌انگیز است.

این فوتبالیست برزیلی که سابقه حضور در دربی‌های (میلان-اینتر) زیادی را دارد در گفت‌وگو با اف‌سی اینتر نیوز با تاکید به حساسیت بسیار بالای کار گفت: "این یک دربی بسیار منحصربه‌فرد است. در هفته منتهی به دربی هر کجای شهر که می روید صحبت از بازی میلان و اینتر است."

به عقیده کاکا هیچ کس در دربی ال مادونینا حق اشتباه و شوخی ندارد: "هواداران دو تیم هر موقع که با ما ملاقات می‌کردند توصیه‌هایی در مورد این بازی انجام می‌دادند و تاکید همیشگی‌شان این بود که کاملا جدی باشیم و شوخی نکنیم."

1873061

کاکا اولین بار در دربی سال 2003 با ضربه سر گلزنی کرد. در همان سال میلان ششمین قهرمانی خود را در لیگ قهرمانان اروپا بعد از پیروزی در ضربات پنالتی مقابل یوونتوس کسب کرد.

ستاره سابق میلان در مورد این گل گفت: "یادآوری این گل هم برایم خوشحال کننده است. مهارت سرزنی، تخصص اصلی من نیست و آن گل برای همیشه در ذهنم باقی خواهد ماند. هنوز می‌توانم هیجان بالای شادی همراه با تماشاگران را به یاد بیاورم. نمی‌توانم حس فوق‌العاده آن لحظات را بیان کنم ولی می‌توانم با قطعیت بگویم که خیلی بیشتر از آن چیزی بود که تصورش را می‌کردم."

دیدگاه‌ها