کد خبر : 1936296 | 19 اردیبهشت 1402 ساعت 10:45 | 18.4K بازدید | 15 دیدگاه

نوجوانان ایران - عربستان در امارات، آشتی رسمی شد

فدراسیون فوتبال ایران و عربستان روابط و همکاری خود را به صورت رسمی از سر گرفتند.

نوجوانان ایران - عربستان در امارات، آشتی رسمی شد

به گزارش "ورزش سه"، به دنبال سردی روابط سیاسی ایران و عربستان تقابل و همکاری فوتبال ملی و باشگاهی دو کشور هم قطع شده بود و بازی‌های باشگاهی دو کشور هم در کشور بی طرف برگزار می‌شد اما از سر گیری دوباره روابط سیاسی ایران و عربستان منجر به همکاری فوتبال ملی هم شده است.

به تازگی فدراسیون فوتبال عربستان از مهدی تاج برای تماشای بازی الهلال در برابر اوراواردز دعوت کرده بود و رئیس فدراسیون فوتبال ایران با سفر به ریاض از نزدیک به تماشای بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا نشست. هم چنین امروز تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران راهی دبی می‌شود تا در روزهای 22 و 24 اردیبهشت دو بازی دوستانه با تیم ملی نوجوانان عربستان انجام دهد.

تیم ملی نوجوانان خود را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا و  انتخابی جام جهانی آماده می‌کند و در گروه دوم مسابقات قهرمانی آسیا با کره جنوبی، افغانستان و قطر بازی خواهد کرد.

پیش بینی می‌شود با گرمی روابط بین فدراسیون فوتبال ایران و عربستان به زودی شاهد برگزاری بازی دوستانه میان تیم ملی فوتبال بزرگسالان دو کشور باشیم. مهدی تاج در سفر به ریاض و در دیدار با ریس فدراسیون فوتبال عربستان این موضوع را مطرح کرد که مورد توجه همتای عربستانی قرار گرفت و قرار شد دو کشور تاریخ برگزاری این بازی دوستانه را در آینده تعیین کنند.

دیدگاه‌ها