کد خبر : 1936348 | 19 اردیبهشت 1402 ساعت 14:36 | 6.2K بازدید | 5 دیدگاه

به دنبال پاک کردن صفر آزاردهنده نیم فصل دوم؛

سه فینال نفس گیر در انتظار شاگردان هرناندز

عملکرد کارلوس هرناندز در سه بازی باقی مانده نساجی مازندران در آینده این مربی بسیار اثرگذار است.

سه فینال نفس گیر در انتظار شاگردان هرناندز

به گزارش ورزش سه ، حمید مطهری بعد از کسب نتایج ضعیف با نساجی مازندران در رقابت‌های لیگ برتر از هدایت این تیم برکنار شد تا کارلوس هرناندز مربی 38 ساله اسپانیایی هدایت قائمشهری ها را بر عهده بگیرد. هرناندز نیز که در 4 بازی اخیر هدایت نساجی را بر عهده داشته جز پیروزی برابر پیکان در جام حذفی نتوانسته نتایج مطلوبی را بگیرد تا این تیم با 26 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار بگیرد. 

نساجی که روی کاغذ هنوز احتمال دارد به لیگ یک سقوط کند در رقابت‌های لیگ برتر در نیم فصل دوم هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است و همین موضوع نگرانی هواداران این تیم را در پیش داشته است و این در حالی ست که ببرهای قائمشهر در 3 بازی پایانی خود در رقابت‌های این فصل فوتبال ایران باید به مصاف 3 تیمی که بروند که در جمع مدعیان این فصل قرار دارند.

شاگردان هرناندس ابتدا باید در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه 22 اردیبهشت ماه در تبریز به مصاف تیم آماده تراکتور برود که این روزها با پاکو خمس نتایج قابل قبولی را کسب کرده و با 49 امتیاز در رده چهارم جدول حضور دارد. این تیم بعد از این بازی باید 28 اردیبهشت در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر پذیرای پرسپولیسی باشد که در صدرجدول رده بندی قرار دارد و با سپاهان اصفهان رقابت تنگاتنگی را بر سر قهرمانی دارد. 

در پایان نیز نساجی در چارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی سوم خرداد ماه باید از ساعت 18:30 به مصاف استقلال تهران برود. این در حالی است که شاگردان ساپینتو حالا با از دست رفتن فرصت قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر به دنبال قهرمانی جام حذفی هستند. از طرفی نیز نساجی سال گذشته با شکست تیم‌های همچون استقلال و آلومینیوم اراک موفق شد قهرمان رقابت‌های جام حذفی شود.

حال باید منتظر ماند و دید شاگردان هرناندز که این روزها حال و وضع خوبی ندارند در این 3 دیدار پایانی خود با تیم‌های بالانشین جدول چه نتیجه ای را کسب خواهند کرد.

1873177

دیدگاه‌ها