کد خبر : 1936378 | 19 اردیبهشت 1402 ساعت 16:53 | 22.5K بازدید | 9 دیدگاه

کیفیتی که سن و سال را پشت سر می‌گذارد؛

دنیا برای ستاره پرتغالی لیگ برتر دگرگون شد

مانوئل فرناندز بار دیگر به ترکیب سپاهان بازگشته و در دو دیدار باقی مانده لیگ برتر مورد توجه مورایس قرار گرفته است.

دنیا برای ستاره پرتغالی لیگ برتر دگرگون شد

به گزارش "ورزش‌سه"، فرناندز یکی از خریدهای مورد توجه فصل فوتبال ایران بود، که با حضور ژوزه مورایس به سپاهان پیوست. سن بالای این هافبک سرشناس پرتغالی یکی از موضوعاتی بود که با انتقاد کارشناسان فوتبال مواجه شد، اما همان‌ها هم به خوبی می‌دانستند که این بازیکن با سابقه حضور در والنسیا و اورتون از چه کیفیت بالایی برخوردار است.

فرناندز از هفته دوم تا ششم بازیکن ثابت سپاهان بود و در مصاف با نساجی موفق به گلزنی هم شد، اما در ادامه مصدومیت سبب شد تا خیلی فرصت بازی به دست نیاورد و پس از چند ماه در هفته سوم دور برگشت مقابل گل‌گهر و سپس فولاد خوزستان بود که بار دیگر در ترکیب اصلی سپاهان دیده شد و طلایی پوشان موفق به کسب دو پیروزی ارزشمند در این دو مسابقه شدند.

مصدومیت اما بار دیگر گریبان فرناندز را چسبید تا این بازیکن هفته‌ها از تفکرات تاکتیکی مورایس و دستیارانش خارج شود، اما در فاصله سه هفته مانده به پایان مسابقات بار دیگر شاهد حضور این بازیکن در ترکیب اصلی سپاهان بودیم و این تیم در شراطی مقابل نفت مسجدسلیمان به برتری 2 بر صفر دست پیدا کرد، که فرناندز یکی از بهترین بازیکنان این تیم و همینطور هفته بیست و هشتم بود.

دو هفته به پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده و سپاهان و مورایس همچنان در کورس قهرمانی هستند. یکی از سوالات اهالی فوتبال رفتن یا ادامه همکاری فرناندز با سپاهانی‌ها است که ممکن است با عملکرد این بازیکن در دو هفته باقی مانده تمدید بشود.

دیدگاه‌ها