کد خبر : 1936379 | 19 اردیبهشت 1402 ساعت 16:59 | 4K بازدید | 4 دیدگاه

ژیرو: دربی، دیدار انتقامی من و لائوتارو نیست

اولیویه ژیرو گفت، دربی میلان نبرد انتقامی او با لائوتارو مارتینز نیست و مسئله موفقیت تیم مطرح است.

ژیرو: دربی، دیدار انتقامی من و لائوتارو نیست

به گزارش "ورزش سه"، ژیرو همراه میلان فردا با اینتر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان روبه‌رو خواهد شد. مهاجم فرانسوی تاکید کرد، این دیدار مسابقه دو تیم 11 نفره با هم است و ربطی به این ندارد که او انتقام باخت فینال جام جهانی را از لائوتارو مارتینس بگیرد. ستاره روسونری در نشست خبری قبل از بازی گفت:

مقایسه دربی میلان با دربی‌های لندن
این هم دربی است، قطعا بازی خاص و متفاوتی است. از بازی در دربی و مسابقات بزرگ خوشم می‌آید. به این تیم میلان افتخار می‌کنم. امیدوارم فردا کارهای فوق‌العاده‌ای انجام دهیم. خیلی هیجان‌زده‌ام.

به عنوان باتجربه‌ترین بازیکن تیم، به بقیه چه می‌گویی؟
تا سر حد امکان به همدیگر نیاز داریم. می‌دانیم که با کیفیت و ویژگی‌هایی که داریم، کارهای بزرگی از دست ما برمی‌آید. باید 110 درصد آماده باشیم. همچنین تلاش می‌کنم مثبت‌اندیش باشم و به هم‌تیمی‌هایم دل و جرات بدهم.

در تیم مقابل لائوتارو حضور دارد. آیا این تکرار فینال جام جهانی است؟
و همچنین سوپرجام (می‌خندد). مسئله شخصی مطرح نیست. ما 11 نفریم و با بقیه که روی نیمکت هستند، متحدیم. بازی ژیرو جلوی لائوتارو نیست، بگذارید گذشته را پشت سر بگذاریم ولی خب، انگیزه مضاعفی می‌دهد.

1873213

بردن جام با میلان بعد از قهرمانی با چلسی
داریم درباره یک باشگاه خاص حرف می‌زنیم. پارسال چیزی بیشتر از قهرمانی در لیگ نمی‌خواستم. به آنچه با این تیم انجام داده‌ایم، مباهات می‌کنم. اگر به فینال برسیم، خیلی افتخار می‌کنم. رویایی می‌شود و فکر می‌کنم هواداران استحقاقش را دارند.

توجه همه به دوئل ژیرو-لائوتارو است. آیا تمرکزت به هم می‌ریزد؟
هیچ چیزی تمرکز من را کم نمی‌کند. روی کارهایی که باید توی زمین و با هم‌تیمی‌هایم بکنم، تمرکز کرده‌ام.

حضور مالدینی در تمرین انگیزه‌بخش بود؟
او هر روز اینجا است... همیشه از ما حمایت می‌کند، هر روز در میلانلو تمرینات ما را دنبال می‌کند. وقتی تازه آمده بودم، از این بابت خیلی غافلگیر شده بودم، انتظارش را نداشتم اما ماسارا و مالدینی همیشه اینجا هستند تا از ما حمایت کنند و با ما حرف بزنند.

بعد از ترک لیگ برتر، انتظار همه این اتفاقات را داشتی؟
خب، این اواخر در چلسی کار کمی مشکل بود، به یک چالش جدید نیاز داشتم و فصل اول که از این بهتر نمی‌شد. بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان این فصل رویایی است. من دیگر آنقدرها جوان نیستم اما هنوز واقعا می‌خواهم یک جام ببرم و امیدوارم بتوانیم.

دیدگاه‌ها