کد خبر : 1936380 | 19 اردیبهشت 1402 ساعت 17:00 | 30.4K بازدید | 32 دیدگاه

سرمربی محبوب مسی به ریاض می‌آید

بمب بعدی الهلال: لوییس انریکه!

روزنامه عکاظ عربستان مدعی شد الهلال عربستان در آستانه عقد قرارداد با لوییس انریکه، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و بارسلونا، قرار دارد.

بمب بعدی الهلال: لوییس انریکه!

به گزارش ورزش سه، روزنامه عکاظ عربستان در چاپ امروز خود نوشت: «الهلال که به جذب لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن، نزدیک شده‌ است، در آستانه امضای قرارداد با لوییس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا و بارسلونا، برای هدایت این تیم قرار دارد.»

عکاظ در ادامه گزارش خود با اشاره به مذاکرات الهلال با مسی نوشت: «مسی گزینه اول باشگاه الهلال برای نقل و انتقالات تابستانی پیش رو است. البته پیشنهاد الهلال به مسی با دستمزد سالیانه ۳۲۰ میلیون پوند مدت زیادی است که به این بازیکن ارائه شده اما او عجله‌ای برای پذیرفتن این پیشنهاد ندارد.»

این خبر در شرایطی منتشر می‌شود که انریکه در سال 2015 و در شرایطی که مسی در جمع بازیکنان این تیم حضور داشت، به پنج عنوان قهرمانی دست یافته است.

لازم به ذکر است خورخه، پدر مسی، پیش از این به مدیران پاری سن ژرمن اطلاع داده بود که این بازیکن تمایلی به قبول پیشنهاد آنها برای تمدید قرارداد ندارد و پروژه ورزشی آنها، او را برای تمدید قانع نکرده است.

دیدگاه‌ها