کد خبر : 1936383 | 19 اردیبهشت 1402 ساعت 17:25 | 43.6K بازدید | 22 دیدگاه

رودریگو: باورم نمی‌شود بیشتر از رونالدو گل زده‌ام!

رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید از اینکه رکورد گلزنی هموطنش رونالدو نازاریو در چمپیونزلیگ با پیراهن رئال را شکسته احساس غرور و افتخار می‌کند.

رودریگو: باورم نمی‌شود بیشتر از رونالدو گل زده‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو نازاریو در فاصله سال‌های 2002 تا 2007 به مدت پنج سال با پیراهن رئال مادرید به میدان رفت و در رقابت‌های اروپایی برای لوس بلانکوس 15 گل به ثمر رساند.

اما هموطن او رودریگو تا اینجا با اختلاف یک گل از رکورد اروپایی مریخی سبقت گرفته و برای لوس بلانکوس در لیگ قهرمانان 16 گل به ثمر رسانده است. رودریگو امشب در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها در دیدار مقابل منچسترسیتی این فرصت را دارد که رکورد گلزنی خود را بهبود بخشد و فاصله‌اش را با رونالدو نازاریو بیشتر کند.

1873220

رودریگو که تنها 22 سال سن دارد در آستانه دیدار بزرگ امشب رئال مقابل سیتی در مصاحبه با تلویزیون رئال مادرید گفت: "اینکه من وارد فهرست 9 گلزن برتر رئال مادرید در چمپیونزلیگ شده‌ام برایم مثل یک رویا است. امیدوارم بتوانم گل‌های خیلی بیشتری بزنم. دلم می‌خواهد به بالا رفتن در این فهرست ادامه بدهم. عبور از رونالدو نازاریو برایم خیلی مهم و باارزش است چرا که مریخی برای من الگوی بزرگی است. او برای کل بزریل و برای نسل ما مثل یک بت بود."

این ستاره جوان برزیلی فصل گذشته یکی از کلیدهای موفقیت رئال مادرید در لیگ قهرمانان بود و نقش مهمی در فتح جام توسط لوس بلانکوس داشت. گل‌های حساس و تعیین‌‌کننده او مقابل چلسی و منچسترسیتی در مراحل حذفی از مهم‌ترین عوامل رسیدن رئال به یک قهرمانی دیگر در اروپا داشت.

1873221

جالب اینجا است که گل‌های اروپایی رودریگو با پیراهن رئال تا این لحظه بیشتر از تعداد گل‌های او برای تیمش در لالیگا بوده است. رودریگو در بیش از 100 بازی برای لوس بلانکوس در لیگ اسپانیا 13 گل به ثمر رسانده اما تعداد گل‌هایش در چمپیونزلیگ 16 بوده است.

دیدگاه‌ها