کد خبر : 1936395 | 19 اردیبهشت 1402 ساعت 18:36 | 41.3K بازدید | 37 دیدگاه

ادعای جنجالی مارکا در آستانه بازی بزرگ

برناردو به رئالی‌ها: به پرز بگویید من را جذب کند!

روزنامه مارکا مدعی شد برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی سیتی، سال گذشته به بازیکنان رئال گفته بود به فلورنتینو پرز بگویند که او را جذب کند چرا که دوست دارد برای رئال بازی کند.

برناردو به رئالی‌ها: به پرز بگویید من را جذب کند!

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته پیش ویدیویی از برناردو سیلوا در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت. او در کانال یوتیوب باشگاه منچسترسیتی با دیدن عکسی از محل اولیه ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در شهر مادرید به سرعت محل آن را روی نقشه شهر مادرید نشان داد تا بیننده‌های ویدیو به این نتیجه برسند که سیلوا از مدت‌ها پیش به پایتخت اسپانیا و تیم اول این شهر یعنی رئال مادرید علاقه‌مند بوده است.

این ویدیو باعث شد گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال انتقال او به رئال قوت بگیرد. چرا که چند روزی بود برخی رسانه‌ها مدعی بودند رئال مادرید برای شرایطی که انتقال جود بلینگام در تابستان امسال منتفی شود برناردو سیلوا را به عنوان گزینه جایگزین در نظر گرفته است.

1873242

برناردو تا سال 2025 با سیتی قرارداد دارد
ستاره پرتغالی خط میانی منچسترسیتی امشب با تیمش برای دیدار با رئال در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ به شهری می‌رود که آن را خوب می‌شناسد. او شش سال بسیار موفق را در منچسترسیتی سپری کرده اما برناردو امسال تابستان 29 ساله می‌شود و قیمت بالای او که نزدیک به 70 تا 80 میلیون یورو ارزیابی می‌شود باعث شده رسانه‌های اسپانیایی احتمال اقدام رئال برای جذب برناردو را بعید بدانند. مدیران ورزشی رئال به دنبال جذب ستاره‌های جوان و آینده‌دار هستند و البته فلورنتینو پرز علاقه خاصی به جذب بازیکنانی دارد که قراردادشان رو به پایان است در حالی ه برناردو با سیتی تا سال 2025 قرارداد دارد.

برناردو برای بارسا بیش از حد گران است
ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های برناردو چندی پیش در مذاکراتی که با مدیران رئال داشت برای جلب توجه آنها به تلاش بارسلونا برای جذب این ستاره پرتغالی اشاره کرده بود. اما رئالی‌ها می‌دانند که با توجه به شرایط فعلی مالی باشگاه بلوگرانا این باشگاه رقیب، امسال تابستان توان جذب او را نخواهد داشت. در نتیجه ژرژ مندس با این حربه نمی‌تواند رئالی‌ها را ترغیب کند.

1801047

برناردو در نیمه‌نهایی سال گذشته شخصا به رئال پیام داد
اما فارغ از مذاکرات ژرژ مندس، مدیران رئال پیام علاقه برناردو به تیم‌شان را شخصا از طرف او دریافت کرده‌اند. سال گذشته در بازی برگشت نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ زمانی که بازیکنان دو تیم فرصت کوتاهی برای صحبت پیدا کردند سیلوا در گفت‌وگو با چند رئالی به صراحت از علاقه خود برای پیوستن به لوس بلانکوس گفت.

روزنامه مارکا امروز با مطرح کردن این ادعا اعلام کرد که برناردو سال گذشته در برنابئو به چند بازیکن رئال گفته بود: "به فلورنتینو پرز بگویید من را جذب کند. بگویید که دوست دارم اینجا بازی کنم."

این گزارش حاکی است که پیام ستاره پرتغالی به گیرنده مد نظر او رسیده است. شاید به همین دلیل است که برناردو به راحتی می‌تواند محل سابق ورزشگاه برنابئو در شهر مادرید را چشم‌بسته روی نقشه پیدا کند. 

دیدگاه‌ها