کد خبر : 1936397 | 19 اردیبهشت 1402 ساعت 18:45 | 27.2K بازدید | 39 دیدگاه

ادعای مارکا

جدایی کاپیتان بوسکتس از بارسا قطعی شد

سرخیو بوسکتس امروز به مدیران بارسا اطلاع داد که در پایان فصل از این باشگاه خواهد رفت.

جدایی کاپیتان بوسکتس از بارسا قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو بوسکتس از هفته‌ها پیش این تصمیم را گرفته و پس از پایان قراردادش در 30 ژوئن، بارسلونا را ترک خواهد کرد. این فوتبالیست ارزشمند اخیرا گفته بود که به زودی تصمیم نهایی‌اش را به کادر فنی و مدیران باشگاه اطلاع خواهد داد و امروز سه شنبه پس از بازگشت به تمرینات اعلام کرد که در پایان فصل رفتنی است. حال باید دید او چه زمانی و چگونه تصمیم خود را به طور رسمی اعلام می‌کند. 

1851120

بوسکتس می‌تواند فوراً این کار را انجام دهد، اما همچنین می‌تواند منتظر قطعی شدن قهرمانی تیم در لالیگا بماند؛ اتفاقی که می‌تواند یکشنبه آینده در زمین اسپانیول رخ دهد. او دوست داشت ژاوی و مدیران باشگاه زودتر از همه از تصمیم او آگاه شوند.

1872863

ایده اولیه بوسکتس همیشه این بود که در پایان فصل از بارسا جدا شود. پس از 15 سال حضور در تیم اصلی، او به این نتیجه رسیده که زمان ترک باشگاه فرا رسیده است. در سال‌های اخیر او با فراز و نشیب‌های بارسا و افت کیفی تیم، رنج زیادی را متحمل شد. اکثر هم‌تیمی‌هایش در سال‌های اخیر باشگاه را ترک کرده‌اند و او هم به این اطمینان رسید که الان وقت جدایی است.

1873246

بوسکتس با بارسا همه جام‌ها را برده و می‌تواند با یک قهرمانی جدید در لالیگا از بارسا برود. او سال 2008 و با ورود پپ گواردیولا به بارسا توانست صاحب پیراهن تیم اول باشگاه شود و دیگر آن را از دست نداد. ژاوی اصرار زیادی داشت تا بوسکتس را از جدایی منصرف کند ولی به نظر تلاش‌هایش بی‌نتیجه مانده است. حال باید دید بوسکتس فصل بعد در چه تیمی توپ خواهد زد.

دیدگاه‌ها