کد خبر : 1936408 | 19 اردیبهشت 1402 ساعت 19:26 | 24K بازدید | 40 دیدگاه

رئیس سابق رئال مادرید:

بلینگام برای رئال مثل رونالدو می‌شود

رامون کالدرون، رئیس سابق رئال مادرید، با حمایت از تلاش‌های این باشگاه برای جذب جود بلینگام می‌گوید این پدیده انگلیسی در رئال به ستاره‌ای در حد کریستیانو رونالدو تبدیل خواهد شد.

بلینگام برای رئال مثل رونالدو می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، شایعات درباره انتقال جود بلینگام به رئال مادرید در تابستان پیش رو دوباره اوج گرفته و به نظر می‌رسد رئالی‌ها از انجام شدن این انتقال مطمئن هستند. در حالی که چند باشگاه بزرگ لیگ برتری هم خواهان جذب این پدیده 19 ساله انگلیسی هستند ولی رئال بیشترین شانس را برای جلب رضایت او و باشگاهش دورتموند دارد.

تا کنون عده زیادی از کارشناسان و ستاره‌های فوتبال به ستایش از بلینگام پرداخته‌اند و او را یکی از ستاره‌های بزرگ آینده فوتبال می‌دانند. رامون کالدرون، رئیس سابق رئال مادرید، این ستاره انگلیسی را با کریستیانو رونالدو مقایسه کرده و می‌گوید بلینگام در رئال به چهره‌ای در حد کریستیانو تبدیل خواهد شد.

1873262

کالدرون در مصاحبه با شبکه اسکای گفت: "هر کسی که به اینجا می‌آید می‌داند بازیکن رئال مادرید شدن یعنی چه. من همیشه می‌گویم که بازیکنانی مثل کریستیانو، مودریچ و وینیسیوس ارزش زیادی به رئال می‌دهند ولی واقعیت این است که ارزشی که رئال به آنها می‌دهد به مراتب بیشتر است. من این را در زمان به خدمت گرفتن کریستیانو تجربه کردم."

رئیس سابق رئال مادرید در ادامه گفت: "به رونالدو گفتم که حضور در مادرید برایش چقدر مهم خواهد بود. کریستیانو هم این را متوجه شد چرا که هر چقدر هم از نظر فردی بزرگ باشید اگر تیم فوق‌العاده‌ای در کنارتان نباشد امکان ندارد به نقطه اوجی مثل نقطه اوج رونالدو در رئال برسید. همه این را می‌دانند که پرستیژ باشگاهی مثل رئال چقدر مهم است و بازیکنی که به این باشگاه می‌پیوندد با این پرستیژ وارد سطحی دیگر می‌شود. برای همین می‌گویم پیوستن به رئال فرصت بزرگی برای بلینگام است و او می‌تواند آینده‌ای مثل کریستیانو داشته باشد."

1873263

دیدگاه‌ها