کد خبر : 1936409 | 19 اردیبهشت 1402 ساعت 19:49 | 13.1K بازدید | 18 دیدگاه

زندگی بکن‌باوئر، هوینس و دیگران در تلویزیون

پاسخ آلمان به تد لاسو: سریال اسطوره‌های بایرن

در آلمان سریالی تلویزیونی درباره تاریخچه باشگاه بایرن مونیخ و ستاره‌های سابق این تیم ساخته شده که به زودی پخش خواهد شد.

پاسخ آلمان به تد لاسو: سریال اسطوره‌های بایرن

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های آلمانی اعلام کردند سریالی تلویزیونی با عنوان گوته فروینده یا دوستان خوب مراحل ساخت را به پایان برده و اولین اکران آن در جشنواره فیلم مونیخ خواهد بود. این سریال در اواخر سال 2023 میلادی از تلویزیون پخش عمومی خواهد شد.

عنوان اصلی این سریال «دوستان خوب، برخاستن بایرن مونیخ» است. این عنوان به آهنگی اشاره دارد که فرانتس بکن‌باوئر اسطوره بایرن مونیخ در سال 1966 خواند؛ آهنگی به نام دوستان خوب که در آلمان بسیار مشهور شد.

این سریال بر اساس کتابی با عنوان «دوستان خوب: داستان واقعی بایرن مونیخ» ساخته شده که نویسنده آن توماس هوتلین است.

1873265

این سریال شش قسمتی ماجرای بایرن و ستاره‌هایش در بازه زمانی 1965 تا 1974 میلادی را روایت خواهد کرد. شخصیت‌های اصلی این سریال ستاره‌های بایرن در آن سال‌ها هستند که هر کدام به اسطوره‌های بزرگ باشگاه و فوتبال آلمان تبدیل شدند: گرد مولر، سپ مایر، فرانتس بکن‌باوئر، پل برایتنر و اولی هوینس.

سازنده سریال درباره آنچه بینندگان خواهند دید می‌گوید: "این سریال شش قسمتی به زندگی 5 دوست می‌پردازد. رفقایی که همگی از طبقات پایین جامعه هستند و ظرف چند سال به شدت ثروتمند و مشهور می‌شوند. ما در سریال به این می‌پردازیم که برای آنها چه اتفاقی می‌افتد و شهرت و ثروت چه تاثیری روی‌شان دارد؟ این داستانی است که دست ما را برای ساخت درامی پرهیجان باز گذاشته بود. از درام ورزشی بگیر تا نمایش رفاقت، عشق، شهرت، قدرت و پول."

1873266

امروز تصویری از این سریال منتشر شده که هنرپیشه‌هایی که در آن نقش پنج اسطوره بایرن مونیخ را بازی کنند را معرفی می‌کند. موریتس لمان در نقش بکن‌باوئر، مارکوس کرویر در نقش گرد مولر، پل ولنهوف در نقش سپ مایر، یان داوید بورگر در نقش پل براینتر و مکس هوباخر در نقش اولی هوینس دیده می‌شوند.

1873267

دیدگاه‌ها