کد خبر : 1936412 | 19 اردیبهشت 1402 ساعت 20:02 | 24.3K بازدید | 23 دیدگاه

شوت تمرینی برای مهاجم هلندی گران تمام شد

حمله یونایتدها به وخهورست: دیگر تحملش را نداریم!

ووت وخهورست، مهاجم هلندی منچستریونایتد، در جریان تمرین این تیم شوتی به سمت یک هوادار حاضر روی سکوها شلیک کرد تا بیش از پیش با انتقاد هواداران یونایتد مواجه شود.

حمله یونایتدها به وخهورست: دیگر تحملش را نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، ووت وخهورست هلندی از زمانی که به یونایتد پیوست در اولین بازی خود با پیراهن این تیم گل زد، اما بعد در دوازده مسابقه پیاپی قادر به گلزنی نبود. همین باعث شد که رابطه هواداران یونایتد با این مهاجم هلندی تیره و تار شود.

اما اتفاقی که در تمرین اخیر منچستریونایتد افتاد او را بیش از پیش برای هواداران یونایتد به چهره‌ای منفور تبدیل کرده است. در این تمرین که با حضور گروهی از هواداران بر روی سکوها برگزار می‌شد گروهی از بازیکنان یونایتد به دستور تن‌هاخ برای تمرین شوت‌زنی انتخاب شدند.

وخهورست یکی از این بازیکنان بود. اما او ضربه‌ای عجیب به توپ زد به شکلی که توپ با اختلاف بسیار زیاد از بالای دروازه عبور کرد و به قسمتی رفت که تماشاچیان حضور داشتند. توپ وخهورست به یک تماشاچی زن برخورد کرد.

1873272

با اینکه هواداری که شوت وخهورست به او اصابت کرده بود مشکلی پیدا نکرد اما ویدیوی این اتفاق در شبکه‌های اجتماعی هزاران بار دیده شده و بهانه جدیدی به دست یونایتدها برای انتقاد تند از وخهورست داده است.

1873273

یک هوادار یونایتد در این باره نوشت: "چه شوت وحشتناکی! البته او در زمین هم بهتر از این شوت نمی‌زند". کاربر دیگری در شبکه‌های اجتماعی می‌گوید: "وخهورست یک آشغال است! تحمل دیدنش در تیم‌مان را نداریم". هوادار دیگری ضربه او را به شوت‌های معمول در ورزش راگبی تشبیه کرده و نوشت: "جانی ویلکینسون اگر می‌دید، به این شوت افتخار می‌کرد".

مهاجم هلندی منچستریونایتد در ماه ژانویه به صورت قرضی از برنلی به یونایتد پیوست. او تا این لحظه 27 بازی برای شیاطین سرخ انجام داده و تنها 2 گل به ثمر رسانده است.

1873274

دیدگاه‌ها