کد خبر : 1936424 | 19 اردیبهشت 1402 ساعت 21:01 | 28.9K بازدید | 26 دیدگاه

تشابه اسمی جالب در بازی‌های اخیر سیتیزن‌ها

سیتی بدون بازی جلوی رئال از وینی و رودریگو گل خورد!

وینیسیوس و رودریگو امیدهای گلزنی امشب رئال مادرید به منچسترسیتی هستند، اما جالب اینکه دو گل اخیری که سیتی دریافت کرده توسط دو نفری به ثمر رسید که اسم‌شان وینیسیوس و رودریگو بود.

سیتی بدون بازی جلوی رئال از وینی و رودریگو گل خورد!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب از ساعتی دیگر در ورزشگاه برنابئو در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می‌رود.

دو ستاره برزیلی رئال مادرید، وینیسسیوس جونیور و رودریگو، از ابتدا در میدان حضور خواهند داشت و در کنار کاپیتان کریم بنزما مهم‌ترین امیدهای رئال برای گلزنی به منچسترسیتی هستند.

اما در اتفاقی جالب نام این دو ستاره برزیلی رئال مادرید برای سیتیزن‌ها یادآور دو گل آخری خواهد بود که این تیم در لیگ برتر انگلیس دریافت کرده است.

سیتی در آخرین بازی‌اش قبل از بازی امشب با رئال روز شنبه در هفته سی و پنجم لیگ برتر در خانه‌اش میزبان لیدز بود. سیتی با نتیجه 2-1 پیروز شد اما درحالی‌که 2-0 پیش افتاده بود در اواخر مسابقه دروازه‌اش توسط رودریگو، مهاجم اسپانیایی لیدز باز شد. بازیکنی که هم‌نام رودریگوی برزیلی، ستاره رئال مادرید است.

1873290
رودریگو، بازیکن لیدز، دروازه سیتی را باز کرد.

سه روز قبل از بازی با لیدز، منچسترسیتی در لیگ برتر به  مصاف وستهم رفت و بدون اینکه گلی دریافت کند با نتیجه 3-0 پیروز شد. اما یکشنبه هفته گذشته شاگردان گواردیولا در هفته سی و سوم لیگ برتر در خانه فولام به مصاف این تیم رفتند. در این مسابقه اولین گل توسط فولام به ثمر رسید و از قضا زننده این گل وینیسیوس، مهاجم برزیلی این تیم بود.

1873291
وینیسیوس، بازیکن فولام، دروازه منچسترسیتی را باز کرد.
1873292

به این ترتیب سیتی در 10 روز اخیر دو بار دروازه‌اش را بازشده دیده و این دو گل توسط بازیکنانی به ثمر رسیده که هم‌نام دو ستاره رئال مادرید، رودریگو و وینیسیوس بوده‌اند.

دیدگاه‌ها