کد خبر : 1936428 | 19 اردیبهشت 1402 ساعت 21:19 | 30.3K بازدید | 79 دیدگاه

ترکیب رئال - سیتی: جدال غول‌ها در برنابئو

ترکیب اصلی دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی که از ساعتی دیگر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند اعلام شد.

ترکیب رئال - سیتی: جدال غول‌ها در برنابئو

به گزارش "ورزش سه"، دو غول بزرگ فوتبال اروپا امشب در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می‌روند تا در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا اولین جدال بزرگ‌شان برای صعود به فینال را پشت سر بگذارند.

امشب همه نگاه‌ها به پایتخت اسپانیا و به ورزشگاه خانگی رئال دوخته شده است. داستان رئال مادرید و چمپیونزلیگ داستان عاشقانه‌ای است که این تیم را به متخصص قهرمانی در این تورنمنت تبدیل کرده است. سفیدپوشان شهر مادرید امیدوارند امسال هم حاکمیت خود بر لیگ قهرمانان را تداوم بخشند، اما برای رسیدن به این هدف ابتدا باید تیم پپ گواردیولا را برای دومین سال پیاپی در مرحله نیمه‌نهایی حذف کنند.

بازیکنان کارلو آنچلوتی در حالی قدم به این مسابقه می‌گذارند که چند روز پیش فاتح کوپا دل ری شده‌اند. اما سیتی هم در حال حاضر آماده‌ترین تیم فوتبال قاره اروپا است، گواردیولا و بازیکنانش از تجربه سال گذشته دریافته‌اند که هر چقدر هم از نظر فوتبالی در اوج باشند نباید سفیدهای مادرید را در این تورنمنت دست کم بگیرند.

رئال مادرید: کورتوا، کارواخال، آلابا، کروس، بنزما، مودریچ، کاماوینگا، والورده، وینیسیوس جونیور، رودریگو، رودیگر

1873295

منچسترسیتی: ادرسون، واکر، استونز، دیاز، آکانجی، رودری، گوندوگان، دی‌بروینه، برناردو سیلوا، گریلیش، هالند

1873296
 

دیدگاه‌ها