کد خبر : 1936449 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 00:10 | 47.6K بازدید | 90 دیدگاه

گل سیتی آنچلوتی را منفجر کرد (عکس)

بلافاصله بعد از گل تساوی سیتی، خشم شدید کارلو آنچلوتی کنار زمین را شاهد بودیم.

گل سیتی آنچلوتی را منفجر کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید نیمه اول دیدار با سیتی را با وجود حملات گسترده تیم میهمان با برتری 1-0 به پایان رساند. شاگردان پپ گواردیولا حملات خود را در نیمه دوم تداوم بخشیدند و سرانجام در دقیقه 68 کار را به تساوی کشاندند.

کوین دی‌بروینه با یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه تیبو کورتوا را هدف گرفت و این بار شیرجه بلند هموطنش برای مهار توپ کافی نبود تا گل تساوی سیتی را شاهد باشیم. بعد از این گل در حالی که پپ گواردیولا دیوانه‌وار در حال شادی بود، کارلو آنچلوتی و دستیارانش هم مشغول اعتراض به داور بودند.

1873336

سرمربی رئال مادرید که بابت بی‌توجهی داور به چند صحنه مشکوک داخل محوطه جریمه سیتی از او ناراحت بود، بعد از باز شدن دروازه تیمش در حالی که کاملا از کوره در رفته بود کنار زمین با داد و بیداد اعتراضش را شدت بخشید تا آرتور دیاز را مجبور به واکنش کند.

1873345
آنچلوتی معتقد بود که پیش از صحنه گل برناردو سیلوا توپ را خارج از خط زده و داور باید به جای ادامه بازی به نفع رئال اوت اعلام می‌کرد.

سرمربی رئال مادرید که بابت بی‌توجهی داور به چند صحنه مشکوک داخل محوطه جریمه سیتی از او ناراحت بود، بعد از باز شدن دروازه تیمش طی صحنه‌ای مشکوک در حالی که کاملا از کوره در رفته بود، کنار زمین با داد و بیداد اعتراضش را شدت بخشید تا آرتور دیاز را مجبور به واکنش کند.

1873335

دیدگاه‌ها