کد خبر : 1936469 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 01:37 | 10.7K بازدید | 30 دیدگاه

رودری: کلید باز کردن دروازه رئال را داشتیم

رودری، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی، تاکید کرد که استفاده از شوت‌های از راه دور کلید باز کردن دروازه رئال بود.

رودری: کلید باز کردن دروازه رئال را داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با تساوی 1-1 به کار خود مقابل رئال در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ خاتمه داد. شاگردان پپ گواردیولا با نتیجه کسب شده امیدوارند تا بتوانند کار را در اتحاد یکسره کرده و فینالیست شوند.

سیتیزن‌ها بازی را بهتر از میزبان شروع کردند و اگر درخشش تیبو کورتوا نبود می‌توانستند خیلی زود به گل برسند. شوت از راه دور زیبای رودروی در دقیقه 14 یکی از جدی‌ترین موقعیت‌های آنها بود که دروازه بان رئال با شیرجه ای زیبا آن را مهار کرد.

1873368

ستاره اسپانیایی سیتی در پایان بازی با تاکید به این شوت های از راه دور جزو برنامه های اصلی تیمش برای باز کردن دروازه حریف بود گفت: "رئال مادرید عملکرد بسیار خوبی در خط دفاعی داشت و فضاها را به خوبی بسته بود. به همین دلیل استفاده از شوت از راه دور کلید باز کردن دروازه این تیم بود."

رودری با ابراز امیدواری نسبت به گرفتن انتقام فصل گذشته از رئال مادرید تاکید کرد که تیمش در بازی برگشت با وجود تساوی امشب کار سختی خواهد داشت: "به طور کلی نتیجه بسیار خوبی در خانه رئال کسب کردیم. با این وجود باید برای صعود در دیدار برگشت همه تمرکز و تلاش خود را به کار بگیریم."

دیدگاه‌ها