کد خبر : 1936463 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 05:00 | 8.6K بازدید | 14 دیدگاه

خودمان ایراد می‌گیریم، ساپینتو بهانه می‌آورد؟

منوچهری: دم ساپینتو گرم که مشکلات را درک کرد

مهاجم سابق استقلال می‌گوید باید کادر فنی و بازیکنان این تیم را بابت مسائل پیش آمده درک کرد.

منوچهری: دم ساپینتو گرم که مشکلات را درک کرد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه استقلال در سه بازی گذشته کیفیت همیشگی را نداشت و از کورس قهرمانی عقب افتاد برخی پیشکسوتان شروع به واکنش‌های متفاوتی کردند.

امین منوچهری در این رابطه به خبرنگار ما گفت: من فکر می‌کنم فشاری که روی استقلال است بی‌سابقه است. در دوران فوتبالم با دو تیم نفت و راه آهن که می‌خواستند منحل شوند چنین فشاری را تحمل کردیم. ساپینتو این قدر بی‌امکاناتی و شرایط عجیب مدیریتی را ندیده بود. دمشان گرم که تا لحظه آخر در کورس باقی ماندند و با همه چیز جنگیدند، چه تغییرات مدیریت، نداشتن امکانات، تیمی که بدون شکست قهرمان شد از آسیا حدف شد، تیمی که دو بار قهرمان آسیا شده حذف شد. بگذریم از اینکه در بازی‌های مستقیم داوری‌ها اجازه نداد آن نتیجه‌ای که باید به دست بیاید، واقعا سخت است. 

وی ادامه داد: ما که بیرون از گود هستیم و ادعای استقلالی‌ بودن داریم باید یک مقدار حواسمان به فشاری که بازیکنان تحمل کردند باشد. اگر ما مربی بودیم نتیجه نگرفتن‌مان را گردن مدیریت می‌انداختیم کما اینکه برخی پیشکسوتانی که مصاحبه می‌کنند در دو سه سال اخیر خودشان سرمربی بودند و وقتی نتیجه نگرفتند بهانه آوردند. باید واقع‌بین باشیم و از تک تک بازیکنان استقلال باید تقدیر و از ساپینتو باید تشکر کرد. 

مهاجم سابق استقلال افزود: چطور وقتی خودمان مربی هستیم و نتیجه نمی‌گیریم، می‌گوییم اینجا پول نمی‌دهند و مشکلات روی تیم اثر گذاشته است؟ ولی وقتی ساپینتو از مشکلات می‌نالد، می‌گوییم او بهانه می‌آورد.

منوچهری افزود: امیدوارم با آمدن حجت کریمی که سال‌ها در هیئت مدیره استقلال بوده و آدمی است که استقلالی بودنش را ثابت کرده مشکلات این تیم حل شود و به راحتی سر تیم بریده نشود.

دیدگاه‌ها