کد خبر : 1936464 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 03:30 | 34.8K بازدید | 47 دیدگاه

اصلا با مهاجم پرسپولیس برخورد نکردم

پاسخ مدافع خبرساز پیکان به ادعای بنیادی‌فرد!

مدافع پیکان واکنش جالبی به ادعای موعود بنیادی‌فرد داور دیدار این تیم با پرسپولیس نشان داد.

پاسخ مدافع خبرساز پیکان به ادعای بنیادی‌فرد!

به گزارش "ورزش سه"، پنالتی‌ای که موعود بنیادی‌فرد در جریان دیدار با پیکان برای پرسپولیس گرفت، جنجال‌های زیادی به راه انداخته است.

بسیاری از کارشناسان داوری در این خصوص اظهارنظر و اعلام کردند در آن صحنه اتفاقی رخ نداده و بنیادی فرد به اشتباه برای سرخپوشان پنالتی گرفته است.

بعد از این اتفاق داور شماره یک لیست الیت ایران با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود به کارشناسان داوری حمله کرد و به دفاع از تصمیم خود پرداخت. او فیلمی از صحنه برخورد را استوری کرد و با فریز کردن بخشی از فیلم قصد داشت ثابت کند که بهروز نوروزی فرد مدافع پیکان به مهاجم پرسپولیس پشت پا زده است. بنیادی فرد با این ویدئو خطاب به کارشناسان نوشت: "آقای کارشناس، چطور این پشت پا زدن رو ندیدی؟"

این اظهار نظر بنیادی فرد حالا با واکنش بهروز نوروزی فرد مدافع پیکان همراه شده است‌. نوروزی فرد با انتشار مجدد استوری داور باتجربه فوتبال در صفحه شخصی اش از استیکر‌های خنده استفاده کرده تا به این شکل مخالفتش را با بنیادی فرد اعلام کند.

1873361

نوروزی‌فرد بعد از بازی در میکسدزون ورزشگاه آزادی نیز اعلام کرده بود که هیچ برخوردی با پریرا مهاجم پرسپولیس نداشته و از دلیل اعلام خطای پنالتی ابراز بی‌اطلاعی کرده بود.

دیدگاه‌ها