کد خبر : 1936484 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 09:15 | 4K بازدید | 2 دیدگاه

در این فصل شخصیت قهرمانی داشتیم؛

ژاردیم: برای بازیکنان شباب الاهلی مثل پدر هستم

لئوناردو ژاردیم می‌گوید رابطه فوق‌العاده‌ای با بازیکنان شباب الاهلی دارد و گاهی برای آنها مثل یک دوست است و گاهی پدر.

 ژاردیم: برای بازیکنان شباب الاهلی مثل پدر هستم

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو ژاردیم پرتغالی، سرمربی شباب الاهلی با ابراز خوشحالی از قهرمانی این تیم در ادنوک لیگ پیش از هفته پایانی رقابت‌ها، حرف‌های جالبی در مورد تیم‌شان به زبان آورد. ژاردیم در این فصل سرمربی احمد نوراللهی، ستاره تیم ملی ایران بود.

ژاردیم در مورد اتفاقات تیم‌شان در طول فصل گفت: در ابتدای فصل مشکلات عمده‌ای در تیم ما بود و در بحث قراردادها مشکل داشتیم. ما در ابتدای فصل دچار لغزش شدیم اما این اشتباهات به ما کمک کرد تا عنوان قهرمانی را بدست آوریم.

او در این خصوص ادامه داد: اعتمادمان به خودمان زیاد بود و مطمئن بودیم که قهرمان لیگ خواهیم شد. امروز ثابت کردیم که تیم بزرگی هستیم و شایسته عنوان قهرمانی بودیم. نتایج مثبتی کسب کردیم به طوری که از دسامبر 2022، در هیچ مسابقه‌ای شکست نخوردیم. 

ژاردیم در مورد رابطه اش با شباب الاهلی و آینده‌اش با این تیم در فصل آینده گفت: رابطه من با الاهلی فوق‌العاده است و گاهی برای آنها پدر هستم و گاهی اوقات من یک دوست هستم. قبلاً با مدیریت شباب الاهلی صحبت کرده بودم و هنوز مدتی از قرارداد من باقی مانده است و پس از پایان مسابقات ما در این فصل، جلسه دیگری با مدیران باشگاه برگزار خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها