کد خبر : 1936509 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 09:55 | 23.4K بازدید | 90 دیدگاه

امیدواری مدافع رئال: سیتی اصلا خطرناک نبود

آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، می‌گوید منچسترسیتی به هیچ وجه تیم خطرناکی نبوده و آن‌ها می‌توانند در بازی برگشت به فینال صعود کنند.

امیدواری مدافع رئال: سیتی اصلا خطرناک نبود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف منچسترسیتی رفت و به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد. 

دو گل از وینیسیوس جونیور برای رئال و کوین دی بروینه برای سیتی باعث شد که این بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد و همه چیز در بازی برگشت که هفته آینده در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد مشخص شود. 

رودیگر پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «آنها تقریبا دیرهنگام به گل رسیدند، بنابراین ما احساس می‌کنیم که شاید باید تلاش بیشتری می‌کردیم اما مشکلی وجود ندارد. بازی همچنان ادامه دارد و ما می‌توانیم با خیالی آسوده و با اعتماد به نفس به منچستر سفر کنیم.»

1873392

او درباره عملکرد شاگردان پپ گواردیولا در این بازی اضافه کرد: «در آخر باید این را در نظر بگیریم که آن‌ها خطرناک نبودند. صرفا مالکیت توپ زیادی داشتند اما اصلا خطرناک نبودند و گلی که زدند هم صرفا روی کیفیت فردی دی بروینه به ثمر رسید.»

این مدافع آلمانی در پاسخ به این سوال که آیا از این که رئال می‌تواند سیتی را در بازی برگشت حذف کند مطمئن است گفت: «ما رئال مادرید هستیم و همیشه از چنین چیزی اطمینان داریم.»

دیدگاه‌ها