کد خبر : 1936514 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 10:42 | 2.7K بازدید | 3 دیدگاه

گلاسنر: می‌خواهم با قهرمانی از فرانکفورت بروم

اولیور گلاسنر، سرمربی ۴۸ ساله آینتراخت فرانکفورت که سابقه قهرمانی در لیگ اروپا را دارد، در انتهای فصل از این تیم جدا می‌شود.

گلاسنر: می‌خواهم با قهرمانی از فرانکفورت بروم

به گزارش “ورزش سه” همانطور که نشریه بیلد آلمان گزارش داده این تصمیم پس از نشست گلاسنر با مارکوس کروشه، مدیر ورزشی آینتراخت گرفته شده و این سرمربی موفق برای آخرین مرتبه در فینال جام حذفی و مقابل لایپزیش روی نیمکت فرانکفورت می‌نشیند.

کروشه در این خصوص و طی بیانیه‌ای رسمی می‌گوید: پس از تمامی گمانه‌زنی‌ها و هم‌چنین شایعاتی که در ماه‌های اخیر برای سرمربی و کادر فنی به وجود آمد، لازم است شفافیت انجام شود. هدف نیز تمرکز کامل سرمربی برای فینال جام حذفی و قهرمانی در آنجاست. به همین دلیل لازم است که بگوییم می‌خواهیم برای بهترین خداحافظی با یکدیگر کار کنیم و با تمام توان به دنبال موفقیت در مسابقه پایانی هستیم.

در همین خصوص گلاسنر گفته است: تصمیم مدیریت باشگاه را می‌پذیرم. مارکوس کروشه و تیمو هاردونگ با من خیلی صادقانه و شفاف صحبت کردند. تبادل ما در چند سال گذشته بسیار سازنده و با احترام مقابل بوده است. اما اکنون زمان خداحافظی و نگاه کردن به گذشته نیست. ما هنوز یک ماموریت بسیار مهم داریم. می‌خواهیم از هفته‌های آخر بوندسلیگا نهایت استفاده را برده و برای قهرمانی در جام حذفی تلاش کنیم. آینتراخت باید بتواند جام قهرمانی را از برلین به فرانکفورت بیاورد. شخصا برای من بسیار مهم است که این تیم بتواند فصل آینده لحظات درخشانی در صحنه‌های بین‌المللی داشته باشد.

دیدگاه‌ها