کد خبر : 1936517 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 10:46 | 2.5K بازدید | 1 دیدگاه

اولیویری: او با دی لورنتیس جلسه می‌گذارد

اسپالتی- ناپولی، مطمئن باشید این راه ادامه دارد!

سرمربی سابق تیم ناپولی با اطمینان می‌گوید که اسپالتی کار خود را در این باشگاه ادامه می‌دهد.

اسپالتی- ناپولی، مطمئن باشید این راه ادامه دارد!

به گزارش “ورزش سه” قهرمانی تاریخی در سری‌آ ایتالیا، با سرمربیگری اسپالتی در ناپولی به دست آمد و حالا همه حرف از تمدید قرارداد با او می‌زنند.

بعد از قطعی شدن قهرمانی ناپولی در لیگ ایتالیا، جشنی خصوصی توسط دی لورنتیس، مالک ناپلی‌ها تدارک دیده شد. در ادامه خبری توسط رسانه‌های این کشور منتشر گردید که مالک باشگاه به دنبال صحبت با اسپالتی برای تمدید قرارداد است.

رنزو‌ اولیویری، سرمربی سابق ناپولی در اواخر دهه ۹۰ و رئیس فعلی اتحادیه مربیان فوتبال ایتالیا درباره اتفاقات رخ داده حول ناپلی‌ها گفت: تصاویر جشن قهرمانی ناپولی بسیار هیجان انگیز بود. با این حال دی لورنتیس هفته گذشته پیام‌ تمدید قرارداد را برای اسپالتی فرستاده است و مطمئن هستم هر دو ملاقات خواهند داشت.

وی در ادامه گفت: من معتقد هستم که اسپالتی و‌ ناپولی می‌توانند ادامه همکاری داشته باشند. این آرزوی من برای ناپولی، دی لورنتیس و هواداران است. اسپالتی اگر با ناپولی ادامه دهد، اتفاقات بسیار خوبی رخ می‌دهد. چرا که او‌ تمام بازیکنان را می‌شناسد و با ساختار باشگاه آشنا و هماهنگ‌ است. اگر او‌ نباشد، خطرات زیادی خواهد داشت. با این حال من معتقد هستم او در ناپولی می‌ماند و جایی نمی‌رود.

دیدگاه‌ها