کد خبر : 1936519 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 10:52 | 6.5K بازدید | 14 دیدگاه

روزنامه‌های انگلیس: دی‌بروینه نجات‌بخش

روزنامه‌های امروز انگلیس به تساوی رئال و سیتی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان و درخشش کوین دی‌بروینه در این دیدار پرداخته‌اند.

روزنامه‌های انگلیس: دی‌بروینه نجات‌بخش

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در مسابقه رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید رفت و به تساوی 1-1 دست پیدا کرد. با گلزنی وینیسیوس جونیور، رئال مادرید برای کسب پیروزی در سانتیاگو برنابئو امیدوار بود اما گلزنی کوین دی‌بروینه با یک شوت دیدنی شانس صعود به دور بعدی را برای تیم پپ گواردیولا زنده نگه داشت.
تمجید از کوین دی‌بروینه و همبازیانش تیتر یک روزنامه‌های انگلیسی چاپ امروز است:

1873419

تصویر خوشحالی پس از گل دی‌بروینه روی جلد بخش ورزشی گاردین نقش بسته و عنوان "مرد موشکی" برای گلزن تیم پپ گواردیولا انتخاب شد. این نشریه معتقد است گل دی‌بروینه، سیتی را در آستانه رسیدن به فینال قرار داد.

1873420

روزنامه آی اسپورت شادی بازیکنان سیتی پس از گل هافبک بلژیکی را با تیتر "پادشاه کوین" چاپ کرده که اهمیت گلزنی این بازیکن برای تیمش را نشان می‌دهد. این نشریه معتقد است که گل این ستاره بلژیکی یک تساوی ارزشمند را نصیب سیتی کرد.

1873421

دیلی میل تیتر "دی‌بروینه آهنی" را انتخاب کرده تا از زنده نگه داشتن شانس صعود این تیم به فینال این‌گونه تقدیر کرده باشد.

1873422

"هیجان انگیز بود" تیتر اصلی دیلی اکسپرس است که توضیح می‌دهد گل دیدنی دی‌بروینه ضربه وینیسیوس جونیور را از یاد برد و شانس را در اردوی آبی‌ها زنده نگه داشت.

1873423

روزنامه استار اسپورت هم از شادی پس از گل دی‌بروینه را منتشر کرده و تیتر زد:"دی‌بروینه شگفتی‌انگیز". و نوشت:"گل تماشایی کوین دی بروینه، در یک دیدار به یاد ماندنی، برنابئو را ساکت کرد."

1873425

هافبک درخشان پپ گواردیولا از سوی روزنامه تایمز با تیتر "ناجی منچسترسیتی" مورد تمجید قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها