کد خبر : 1936560 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 13:51 | 30.4K بازدید | 46 دیدگاه

وداع احساسی بوسکتس: زمان رفتنم فرا رسید

سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا، با انتشار پستی در صفحاتش در شبکه‌های اجتماعی از هواداران بارسلونا خداحافظی کرد.

وداع احساسی بوسکتس: زمان رفتنم فرا رسید

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا ساعتی قبل اعلام کرد که بوسکتس در پایان فصل جاری نوکمپ را ترک خواهد کرد تا به باشگاه دیگری ملحق شود. 

قرارداد این بازیکن با بارسا در پایان فصل 23-2022 به پایان می‌رسد و او حاضر به پذیرش پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه شده از سوی مدیران این باشگاه نشد تا در انتظار تجربه جدیدی در زندگی حرفه‌ای و شخصی‌اش باشد. 

این بازیکن 34 ساله در طول دوران حضورش در این باشگاه 31 جام قهرمانی به دست آورد و از سال 2008 تا به حال به مدت 15 فصل با پیراهن این تیم به میدان رفت. 

1840558

او با انتشار ویدیویی احساسی از لحظات حضورش در بارسا در طول این سال‌ها گفت: «سلام به هواداران بارسا. زمان آن رسیده است که اعلام کنم این آخرین فصلم در بارسلونا است. این مسیری فراموش نشدنی بود. از زمانی که کودک بودم و برای تماشای بازی‌ها می‌آمدم یا آن‌ها را از تلویزیون می‌دیدم. همیشه رویای این را داشتم که با این پیراهن در این ورزشگاه بازی کنم. و واقعیت از رویایم هم بهتر بود. 

اگر وقتی به عنوان بازیکن تیم جوانان به اینجا آمدم به من می‌گفتید که 15 فصل برای بهترین باشگاه دنیا بازی خواهم کرد، هرگز باور نمی‌کردم. این باشگاه زندگی من است که همیشه هوادار، عضو، بازیکن و کاپیتانش بوده، هستم و خواهم بود. و 700 بازی گذشت.

دفاع و بازی برای این پیراهن در طول این سال‌های طولانی افتخار، رویا، غرور و معنای همه چیز برای من بوده اما همه چیز آغاز و پایانی دارد و هرچند این به هیچ عنوان تصمیمی ساده نبود اما فکر می‌کنم زمانش رسیده است... طرفدار بارسا بودن بهترین چیزی است که وجود دارد.»

دیدگاه‌ها