کد خبر : 1936562 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 13:59 | 22K بازدید | 18 دیدگاه

نقش ویژه پنالتی‌گیرترین گلر ایران روی شاگرد(عکس)

سرمربی آلومینیوم تاثیر چشمگیری در رشد دروازه‌بان تیمش و مهارهای او داشته است.

نقش ویژه پنالتی‌گیرترین گلر ایران روی شاگرد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در کنار اینکه توانسته جایگاه خوبی با حضور در رده هفتم جدول لیگ برتر داشته باشد و در حداقل در یک تقابل با مدعیان و بالانشینان نتیجه بگیرد، آمار فوق‌العاده‌ای هم از حیث کلین‌شیت داشته و نمایش خوب بازیکنان این تیم در کنار حسین پورحمیدی توانسته در ۱۶ مسابقه دروازه‌شان را بسته نگه دارد، اما این گلر در مهار پنالتی نیز زیر نظر سید مهدی رحمتی درس پس داده است.

حسین پورحمیدی در دیدار اخیرشان مقابل گل‌گهر سیرجان تاثیر چشمگیری در پیروزی آلومینیوم اراک داشت و در کنار ۹ سیو، ۶ مهار داخل محوطه جریمه که  یکی از آنها درون محوطه ۶ قدم بود، توانست پنالتی امین قاسمی‌نژاد را نیز به زیبایی و شیرجه به سمت چپ خود مهار کند و اجازه ندهد سه امتیاز ایرالکو از دست برود.

حسین پورحمیدی طی دو فصل اخیر نیز آمار خوبی از حیث کلین‌شیت داشت، اما امسال بهترین عملکردش را زیر نظر یکی از بهترین گلرهای تاریخ فوتبال ایران داشته و توانسته بیشتر از تمام دروازه‌بانان لیگ برتر در این فصل پنالتی بگیرد و تیمش را در شرایط برد قرار بدهد.

1873498

این دروازه‌بان آینده‌دار که سید مهدی رحمتی را به‌عنوان سرمربی و اشکان نامداری را به‌عنوان مربی گلر بالای سر خود دارد، در این فصل توانسته آمار فوق‌العاده ۵ مهار پنالتی را داشته باشد که البته یکی از آن‌ها در جام حذفی مردود شد ولی با این وجود او بازهم توانسته با ثبت ۱۶ کلین‌شیت بهترین عملکرد را در لیگ ثبت کند.

حسین پورحمیدی زیر نظر رحمتی که پنالتی‌گیرترین گلر تاریخ لیگ برتر است، توانسته در مهار پنالتی‌های این فصل درخشان عمل کند و مقابل نفت مسجدسلیمان، صنعت نفت آبادان، نساجی مازندران(جام حذفی) و گل‌گهر سیرجان پنالتی بگیرد و زیر نظر رحمتی تبدیل به یکی از بهترین‌های ایران شود و حتی به تیم ملی برسد.

حالا پورحمیدی امیدوار است طی دو مسابقه آینده مقابل نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان نیز آمار کلین‌شیت‌هایش را ارتقا بدهد تا عنوان بهترین گلری لیگ برتر را هم از آن خود کند.

1873497

دیدگاه‌ها