کد خبر : 1936602 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 17:23 | 19.4K بازدید | 3 دیدگاه

دی‌ماریا: سبک بازی یووه من را زجر داد

آنخل دی‌ماریا اعتراف کرد که سبک بازی یووه در ابتدا برایش مشکل‌ساز شده و زمان برده تا به آن عادت کند.

دی‌ماریا: سبک بازی یووه من را زجر داد

به گزارش "ورزش سه"، دی‌ماریا در حالی نشست خبری را شروع کرد که ابهام درباره آینده او بر این نشست سایه افکنده بود. وقتی از او درباره ماندنش در یووه یا رفتنش سوال شد، جواب داد: «الان خیلی حرف‌ها زده می‌شود ولی حالا داریم می‌رویم سویا. داریم با باشگاه مذاکره می‌کنیم، حقیقت دارد. اینجا خیلی خوشحال و راضی‌ام، تا ببینیم چه می‌شود.»

آیا اولویت با یووه است؟
اینجا احساس خیلی خوبی دارم، خانواده‌ام هم همینطور. در حال مذاکره‌ایم تا ببینیم چه می‌شود.

ماسیمیلیانو آلگری
در طول حرفه‌ام مربیان بزرگی داشته‌ام و با آلگری هم حس خوبی دارم. او یک مربی استثنایی است، حتی اگر سبک کارش یک خرده فرق کند. اوایل باید خودم را وفق می‌دادم ولی الان همه چیز خوب است.

بازی در لیگ قهرمانان
برای من فرقی نمی‌کند و چند بار هم این را گفته‌ام.

1873566

بازیکنان جوان تیم
بازیکنان جوانی که در تیم هستند، به نظر من از نظر روانی آماده بازی در لیگ قهرمانان هستند؛ من شاهد رشد مداوم آنها بوده‌ام که حاصل تلاش مربی است.

فرق یووه و پی‌اس‌جی
فوتبال ایتالیا خیلی تاکتیکی است. باید دفاع کنی و بعد ضدحمله بزنی. در پی‌اس‌جی به مالکیت دائمی توپ عادت داشتم؛ شاید سبک بازی مبتنی بر ضدحمله در بدو ورود، بیش از هر چیزی من را زجر داد. اما حتی در 35 سالگی مهم است که رشد کنید.

میزان رضایت از این فصل
در شروع، سخت بود؛ چند تا هم مصدومیت داشتم، بعد کم کم اعتماد به نفس پیدا کردم و به تیم کمک کردم. حالا باید به فینال برسیم و ورای هر کاری، باید این را به خاطر هواداران انجام دهیم.

سال خوب یا سال سخت
گروه خوشحال است. می‌دانیم در این یک سال کلی مشکلات داشته‌ایم ولی من اینجا خوشحالم چون واقعا یک گروه تماشایی را در اینجا پیدا کرده‌ام.

دیدگاه‌ها