کد خبر : 1936616 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 18:53 | 2.8K بازدید | 9 دیدگاه

بیانیه المپیک مارسی علیه داوری در لیگ فرانسه

مارسی، تیم سوم لیگ یک فرانسه، بیانیه‌ای‌ رسمی منتشر کرد و از تصمیماتی که علیه این باشگاه گرفته می‌شود، ابراز ناراحتی کرد.

بیانیه المپیک مارسی علیه داوری در لیگ فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، مارسی شنبه در حالی نبرد شش امتیازی بالای جدولی‌ها را دو بر یک به لانس باخت که گل اول مسابقه را الکسیس سانچس برای آنها به ثمر رساند؛ اما کلمنت تورپین، داور مسابقه، بعد از بازبینی صحنه گل توسط VAR خطای سانچس روی کوین دانسو، مدافع لانس را گرفت و گل را مردود اعلام کرد.

حالا مارسی در بیانیه خود گفته، تصمیمات مهم این فصل، از تصمیمات داوری و برنامه‌ریزی مسابقات تا احکام کمیته انضباطی، همه علیه این باشگاه هستند. برای نمونه، مدیران مارسی معتقدند در مورد VAR، وحدت رویه وجود نداشته و اتفاقات مشابه منجر به گرفتن تصمیم‌های واحد نشده است. مارسی در بیانیه خود به برخورد گیلرمو ماریپن، مدافع موناکو با سئاد کولاسیناچ، مدافع این باشگاه اشاره کرد که داور آن را خطای پنالتی نگرفت. در بیانیه باشگاه فرانسوی به دو مورد دیگر هم اشاره شده که داوری علیه جنوبی‌ها بوده است: برخورد توپ به دست بازیکن پاری‌سن‌ژرمن در لوکلاسیک و کارت قرمزی که به لئوناردو بالردی در تساوی 2-2 برابر استراسبورگ داده شد. 

1873595

باشگاه بیانیه‌اش را با این به پایان برده که به «احترام» بیشتر و «ثبات» بیشتری در تصمیمات آینده نیاز است تا عدالت در مسابقات رعایت شود؛ با این فرض که هنوز می‌شود اصل بنیانی رعایت عدالت را حفظ کرد. مارسی یکشنبه در هفته سی و پنجم لیگ یک میزبان آنژه ته جدولی خواهد بود.

دیدگاه‌ها