کد خبر : 1936619 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 19:12 | 4.3K بازدید | 7 دیدگاه

توموری: میلان را به روزهای اوج برمی‌گردانیم

فیکایو توموری، مدافع انگلیسی میلان، در آستانه حضور در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ می‌گوید دوران درخشش میلان جدید آغاز شده و روسونری پوست‌انداخته برای نوشتن تاریخ خود آماده است.

توموری: میلان را به روزهای اوج برمی‌گردانیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان به مصاف اینتر می‌رود تا بعد از سال‌ها برای استفاده از فرصت بزرگ راه‌ یافتن به فینال این رقابت‌ها استفاده کند.

فیکایو توموری، مدافع انگلیسی میلان، می‌گوید برای این بازی بزرگ انگیزه زیادی دارد و این انگیزه را در بین هم‌تیمی‌هایش هم مشاهده می‌کند. او می‌گوید میلان جدیدی شکل گرفته که قصد دارد تاریخش را با دست‌های خودش رقم زده و مثل میلان بزرگ دهه‌های گذشته به افتخارات بزرگ دست پیدا کند.

1752258

این مدافع انگلیسی در گفت‌وگو با BT Sport گفت: "بر خلاف حرف‌هایی که گفته می‌شود من چندان علاقه‌ای به بازگشت به لیگ برتر ندارم چون احساس می‌کنم ایتالیا و به خصوص میلان بهترین جایی است که به عنوان یک فرد و فوتبالیست می‌توانم زندگی کنم. اینجا کاملا آرامش دارم. جریان زندگی در اینجا خیلی آرام‌تر از لندن است. برای همین با تغییر مواجه هستم اما این تغییری است که آن را دوست دارم و عاشقش شده‌ام."

توموری در ادامه گفت: "وقتی تازه به میلان آمده بودم هدف صعود به چمپیونزلیگ بود. به این هدف رسیدیم و سال بعد که قصد داشتیم باز هم به آن رقابت‌ها صعود کنیم قهرمان سری آ شدیم. امسال هم می‌خواستیم دوباره فاتح اسکودتو شویم که خب، مشخص است نتوانستیم به این هدف برسیم. اما حالا خودمان را در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ می‌بینیم. این جایگاهی است که باشگاهی مثل میلان برای خودش قائل است. میلان دوست دارد وقتی به آخر فصل می‌رسیم در حال جنگیدن برای قهرمانی باشد. ما می‌خواهیم به عنوان میلان جدید تاریخ‌مان را با دست خودمان بنویسیم و به روزهای اوج این باشگاه شبیه بشویم." 

1868422

دیدگاه‌ها