کد خبر : 1936626 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 19:50 | 12.2K بازدید | 3 دیدگاه

شمس‌آذر ۲- خلیج فارس یک؛

لیگ یک/ جشن قهرمانی همراه با برد

شاگردان سعید دقیقی در دیداری خانگی موفق به کسب پیروزی مقابل خلیج فارس ماهشهر شدند.

لیگ یک/ جشن قهرمانی همراه با برد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین که صعودش به لیگ برتر را پیش از این قطعی کرده و امروز به دنبال کسب پیروزی و برپایی جشن قهرمانی در حضور هواداران و مسئولان استانی و کشوری بود، توانست در دیداری خانگی به برتری مقابل خلیج فارس بندر ماهشهر دست پیدا کند و یک برد دیگر را جشن بگیرد. 

شاگردان سعید دقیقی مثل دیگر تیم‌های لیگ یکی از ساعت ۱۷:۴۵ امروز در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین مقابل تیم پایین جدولی و گزینه سقوط خلیج فارس ماهشهر قرار گرفتند تا یکی از دیدارهای هفته سی و دوم لیگ یک فوتبال ایران را برگزار کنند.

1873617

شمس‌آذر قزوین که بازی را بهتر شروع کرده بود، در دقیقه ۱۴ روی توپ ارسالی توسط احسان جودکی از روی کرنر سمت چپ زمین به مقابل تیرک اول و ضربه سر پوریا سرآبادانی به گل رسید تا ورزشگاه سردار آزادگان غرق در شادی شود. حملات شمس‌آذر پس از زدن گل اول باز هم ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه ۲۰ با پاس رو به جلوی علی‌اصغر اعرابی از میانه زمین برای رحمان جعفری و شوت پای چپ استثنایی این بازیکن دروازه تیم خلیج فارس ماهشهر را آغاز کرد و توسط آقای گل لیگ یک به دومین گل خود در این مسابقه دست یافت.

خلیج فارس ماهشهر در دقیقه ۸۳ صاحب یک ضربه پنالتی شد و در حالی که علیرضا جعفرپور در مرکز دروازه ایستاده بود، مصطفی بهزادپور توپ را به سمت چپ خود زد تا گل اول تیمش را به ثمر رساند و دروازه شمس‌آذر قزوین را باز کند. در دقیقه ۹۰ که بازیکنان خلیج فارس ماهشهر اعتقاد به عدم اعلام خطا در محوطه جریمه حریف‌شان داشتند، شمس‌آذر روی یک ضدحمله سریع می‌توانست سومین گل را بزند، اما موقعیت‌سازی رحمان جعفری را بازیکنان هم‌دست او نتوانستند استفاده کنند تا این فرصت هدر برود و ثانیه‌هایی بعد هم موقعیت جدی خلیج فارس تبدیل به گل نشد. 

1873615

محمد پاپی این شانس را داشت تا در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده گلزنی کند که ضربه چیپ او به بیرون رفت و در نهایت شاگردان سعید دقیقی موفق به کسب پیروزی ۲ بر یک مقابل خلیج فارس شدند تا ۶۴ امتیازی شود و جشن قهرمانی خود را با این برد شیرین برپا کند و ماهشهری‌ها نیز با این باخت ۲۳ امتیازی و در رده شانزدهم ماندند.

دیدگاه‌ها