کد خبر : 1936637 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 20:35 | 57.8K بازدید | 31 دیدگاه

سانتا‌کلارا به CAS شکایت کرد

مخمصه جدید استقلال بعد از استراماچونی

باشگاه سانتا‌کلارای پرتغال از استقلال به دادگاه عالی ورزش شکایت برد.

مخمصه جدید استقلال بعد از استراماچونی

به گزارش "ورزش سه" کشمکش سانتا‌کلارا و استقلال بابت پرداخت نشدن حق انتقال محمد محبی از ابتدای فصل وجود داشته و همین حالا هم ادامه دارد. استقلالی‌ها با وجود تلاش‌های فراوان هنوز نتوانستند مبلغ ۲۳۰ هزار یورو پول رضایت‌نامه محبی را به طور کامل پرداخت کنند.

در زمان مدیریت علی فتح‌الله‌زاده این مبلغ از تهران به حساب سانتا‌کلارا واریز شد؛ ۹۰ هزار یورو از این مبلغ به حساب باشگاه پرتغالی نشست و به دلیل مسائل مربوط به تحریم‌ها  ۱۴۰ هزار یورو مابقی به گفته مدیران استقلال در کشور ثالث بلوکه شده است. هرچند که سازمان خصوصی‌سازی نسبت به بلوکه شدن این مبلغ ابهام دارد.

با این وجود مدیران باشگاه استقلال طی هفته‌های گذشته در نامه‌نگاری‌های خود با باشگاه سانتاکلارا خبر از بلوکه شدن ۱۴۰ هزار یورو دادند و اعلام کردند مبلغ مذکور به زودی با رفع مشکل به حساب آنها می‌نشیند اما این موضوع طرف پرتغالی را راضی نکرده است.

از این رو باشگاه سانتاکلارا شکایت خود را از استقلال به دادگاه CAS برد تا تنها چند روز بعد از پرداخت پول سنگین طلب استراماچونی دردسر جدیدی برای آبی‌پوشان ایجاد شود.

به گفته حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال مدیران این باشگاه با همتایان خود در سانتا‌کلارا وارد مذاکره شده‌اند و امیدوارند زودتر از رأی دادگاه مسئله را حل و فصل کنند.

دیدگاه‌ها