کد خبر : 1936642 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 20:57 | 6.6K بازدید | 3 دیدگاه

آکونیا: یوونتوس فقط دی‌ماریا و پاردس نیست

مارکوس آکونیا، مدافع آرژانتینی سویا، در آستانه دیدار با یوونتوس می‌گوید بیانکونری در خط هافبک و حمله بازیکنان خیلی خوبی دارد که کار را برای مدافعان حریف سخت می‌کنند.

آکونیا: یوونتوس فقط دی‌ماریا و پاردس نیست

به گزارش "ورزش سه"، سویا فردا در خانه یوونتوس در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا به مصاف این تیم می‌رود.

سویا که در مراحل حذفی قبل موفق به حذف فنرباغچه و منچستریونایتد شده، حالا شانس خود را برای صعود به فینال دنبال می‌کند. این تیم اسپانیایی در این مرحله کار دشواری در پیش دارد و باید از سد بیانکونری عبور کند.

مارکوس آکونیا، دفاع چپ آرژانتینی سویا، به همراه سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از مسابقه شرکت کرد. وقتی خبرنگاران از او به دلیل آرژانتینی بودنش از خطرناک بودن ستاره‌های آرژانتینی یووه پرسیدند آکونیا در پاسخ گفت بیانکونری فقط به دی‌ماریا و پاردس خلاصه نشده و بازیکنان میانی و تهاجمی درجه‌یکی دارد.

1873641

برای رسیدن به اینجا یونایتد را حذف کردیم
ما موفق شدیم منچستریونایتد را حذف کنیم و قبل از آن هم چند تیم دیگر را از دور رقابت‌ها حذف کردیم. این اصلا کار ساده‌ای نبود. ما خوب آماده شده‌ایم و تمرکز بالایی داریم. بی‌صبرانه منتظر بازی فردا هستیم و برای اینکه با نتیجه خوب به خانه برگردیم هر تلاشی لازم باشد خواهیم کرد.

دی‌ماریا و پاردس؟ یووه که فقط این دو نفر نیست
یوونتوس که فقط دی‌ماریا و پاردس نیست. آنها بازیکنان خوب زیادی دارند و ما وقتی مقابل‌شان قرار می‌گیریم از ارزش آنها باخبریم. یووه در خط میانی و حمله بازیکنان خیلی خوبی دارد، ولی ما سعی می‌کنیم متوقف‌شان کنیم. آنها خوب بلدند چطور تعادل خط دفاعی حریف را به هم بزنند، ولی ما هم می‌دانیم برای مقابله چه باید کرد.

آکونیا چطور خودش را برای این بازی آماده می‌کند؟
من مثل همه بازی‌های دوران حرفه‌ایم آرام هستم و با تمرکز بالا و حفظ آرامش منتظر بازی فردا هستم. هدف ما کسب پیروزی است. معتقدم بهترین راه برای آماده شدن قبل از چنین بازی‌های حساسی حفظ آرامش است.

دیدگاه‌ها