کد خبر : 1936643 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 21:17 | 39.3K بازدید | 31 دیدگاه

رئال، خوشحال از بحران پی‌اس‌جی: امباپه را می‌گیریم

کمین پرز برای ربودن طعمه بزرگ از پاریس

روزنامه تلگراف مدعی است فلورنتینو پرز، بحران اخیر در پاری سن ژرمن را فرصتی مناسب می‌بیند تا بار دیگر برای جذب کیلیان امباپه تلاش کرده و او را راهی مادرید کند.

کمین پرز برای ربودن طعمه بزرگ از پاریس

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در کنار تلاش‌های پردامنه‌اش برای جذب جود بلینگام یک برنامه سری دیگر هم در نظر دارد. روزنامه تلگراف در یک خبر اختصاصی مدعی شد فلورنتینو پرز بحران اخیر در پاری سن ژرمن که بعد از ایجاد تنش بین باشگاه و لئو مسی شدت گرفت را فرصتی عالی برای ورود دوباره به ماجرای کیلیان امباپه می‌داند و معتقد است می‌تواند او را امسال تابستان با شکستن رکورد جهانی نقل و انتقالات راهی برنابئو کند.

این گزارش حاکی است جذب همزمان بلینگام و امباپه در جلسات مدیران ارشد رئال به بحث گذاشته شده و این باشگاه اسپانیایی آماده است تا امسال تابستان رکورد هزینه‌های نقل و انتقالاتی خود را بشکند. پرز به دنبال ایجاد یک تیم "کهکشانی" دیگر است تا بتواند در دهه آینده حاکم بلامنازع اروپا باشد.

1873645

بحران پی‌اس‌جی امیدهای رئال را دوباره زنده کرد
رئال که مذاکرات با هدف اولش جود بلینگام را آغاز کرده حالا زمان را مناسب می‌بیند تا علاقه طولانی‌مدتش به امباپه را دنبال کند. رئال تابستان گذشته سعی کرد این ستاره فرانسوی را با قراردادی 200 میلیون یورویی به خدمت بگیرد، اما او در نهایت قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کرد.

تنش و شعار علیه مسی و نیمار
پی‌اس‌جی با اینکه در آستانه قهرمانی در لیگ یک فرانسه قرار دارد، اما در ماه‌های آینده بدون شک با تغییراتی گسترده روبرو خواهد بود. از یک سو قرارداد لئو مسی تمام شده و به نظر می‌رسد او راهی عربستان سعودی خواهد شد. در روزهای گذشته بحران در پاریس به حدی بالا گرفت که کار به تظاهرات هواداران مقابل دفتر باشگاه و خانه نیمار کشید و پی‌اس‌جی در بیانیه‌ای تند و تیز از هواداران به خاطر شعار دادن علیه ستاره برزیلی در مقابل خانه‌اش انتقاد کرد.

1873650

اینجا کیلیان سن ژرمن نیست!
اما همه بحران به این خلاصه نمی‌شود. امباپه هم چندی پیش به صورت عمومی از باشگاه فرانسوی انتقاد کرد که چرا بر روی بلیت‌های فصل از تصویر او بدون کسب اجازه استفاده کرده است. لحن امباپه آنقدر تند بود که او در بخشی از انتقادش گفت: "اینجا بدون شک باشگاه کیلیان سن ژرمن نیست".

فلورنتینو برای شکار آماده می‌شود
همه این اتفاق‌ها باعث شد فلورنتینو پرز، مثل کوسه‌ای که در میانه دریا بوی خون را از کیلومترها دورتر احساس کرده و به سمت طعمه حرکت می‌کند، بوی بحران را در پاریس احساس کند و حالا آماده حمله برای ربودن ستاره باارزش پی‌اس‌جی است. 

دیدگاه‌ها