کد خبر : 1936647 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 20:50 | 5.4K بازدید | 2 دیدگاه

باید بهترین عملکردمان را ارائه دهیم؛

آلونسو: این بازی خاصی برای من و مورینیو خواهد بود

ژابی آلونسو، سرمربی بایرن لورکوزن، تاکید کرد که تیمش باید بهترین عملکرد را در تقابل با رم به نمایش بگذارد.

آلونسو: این بازی خاصی برای من و مورینیو خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن فردا شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف رم خواهد رفت. ژوزه مورینیو به دنبال کسب یک جام اروپایی دیگر است و در سمت مقابل ژابی آلونسو می‌خواهد فصل بسیار خوبی که با لورکوزن پشت سر گذشته را با صعود به فینال لیگ اروپا و حتی قهرمانی در این تورنمنت تمام کند. از طرف دیگر چند سال پیش ژابی آلونسو در رئال مادرید شاگرد ژوزه مورینیو بود و به همین لحاظ تقابل فردای دو تیم بسیار خاص خواهد بود. 

ژابی آلونسو، سرمربی اسپانیایی لورکوزن، در نشست خبری پیش از دیدار برابر رم گفت: "احساسات زیادی در تیم وجود دارد. ما انرژی بالایی داریم و هیجان زیادی احساس می‌کنیم. انتظار داریم یک جو عالی مقابل حریفی بسیار خوب داشته باشیم. ما می‌خواهیم از فرصت فردا استفاده کنیم."

1873658

آلونسو در مورد تقابل با ژوزه مورینیو و گفت: "این یک دیدار ویژه و خاص برای من و ژوزه مورینیو خواهد بود. من از او یاد گرفته‌ام که به تیم خودباوری بدهم و نقش یک رهبر را ایفا کنم و حالا در بازی فردا روی همین مسئله تمرکز خواهم کرد. آاس رم در ضد حمله تیمی قوی محسوب می‌شود و باید برای آن آماده باشیم. بازیکنان رم برای رویارویی با این بازی تجربه و کیفیت لازم را دارند. ما به بهترین عملکردمان نیاز داریم."

1873660

گفتنی است هر دو تیم بایرلورکوزن و رم در لیگ‌های داخلی خود تا حدود بسیار زیادی شانس‌شان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده‌اند و حالا تنها امیدشان برای رسیدن به این هدف قهرمانی در لیگ اروپاست.

دیدگاه‌ها