کد خبر : 1936648 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 21:49 | 7.9K بازدید | 3 دیدگاه

هرادسکی: لورکوزن مثل ققنوس از خاکستر برخاست

لوکاس هرادسکی، کاپیتان لورکوزن، در آستانه دیدار با رم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا می‌گوید چند ماه پیش باورش نمی‌شد با لورکوزن در نیمه‌نهایی چنین تورنمنتی بازی کند.

هرادسکی: لورکوزن مثل ققنوس از خاکستر برخاست

به گزارش “ورزش سه”، لوکاس هرادسکی این روزها یکی از ستاره‌های مورد توجه بایر لورکوزن است. دروازه‌بان و کاپیتان لورکوزن اما در آستانه دیدار تیمش با رم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا می‌گوید باورش نمی‌شود قرار است در نیمه‌نهایی لیگ اروپا به میدان برود.

کمتر از سه ماه پیش لورکوزن همه هدف‌های فصل را از دست رفته می‌دید. آنها از چمپیونزلیگ کنار رفته، در لیگ اروپا 3-2 به موناکو باختند و در بوندس‌لیگا هم مقابل ماینتس شکست خوردند. به نظر می‌رسید فصل برای تیم ژابی آلونسو به پایان رسیده، ولی لورکوزن مثل ققنوسی از خاکستر برخاست.

هرادسکی و تیمش حالا فرصت دارند تا با عبور از رم و مورینیو به فینال لیگ اروپا برسند. آنها فردا در زمین رم در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی این تورنمنت به مصاف رم می‌روند. لورکوزن در صورت رسیدن به فینال برای اولین بار بعد از 21 سال حضور در یک فینال اروپایی را تجربه خواهد کرد.

1873662

کاپیتان و دروازه‌بان لورکوزن در آستانه دیدار فرداشب مقابل رم به همراه سرمربی‌اش، ژابی آلونسو، در یک نشست خبری شرکت کرد. او گفت‌وگویش را با پاسخی جالب به یک سوال آغاز کرد:

اگر در ماه فوریه می‌گفتند در نیمه‌نهایی لیگ اروپا بازی می‌کنی، چه می‌گفتی؟
به احتمال زیاد می‌گفتم مسخره‌ام نکنید! آن روزها وضعیت خیلی بدی داشتیم. جلوی آینه می‌ایستادم و سعی می‌کردم بفهمم که جریان چیست و چرا وضعیت‌مان اینقدر خراب شده.

هرادسکی به دنبال قهرمانی در لیگ اروپاست
ما می‌توانیم این فصل را نجات بدهیم. یک فوتبالیست همیشه باید با ذهنیت مثبت به اتفاق‌ها نگاه کند. باید در هر بازی از اول با حداکثر فشار به حریف بازی کنیم و به این فکر نکنیم که اگر موفق نشویم چه می‌شود. من که با خودم می‌گویم در ماه پایانی فصل هستیم و حالا که فرصت هست باید در این تورنمنت قهرمان بشویم.

دوئل دو مربی: ژابی آلونسو و ژوزه مورینیو
آلونسو سابقه مورینیو را می‌داند و این می‌تواند به او کمک کند. شکی نیست که هر دو مربی از بهترین‌ها هستند. ژابی در این فصل نقش مهمی در تغییر شرایط ما داشته. ما فردا و هفته آینده همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا به هدف برسیم.

دیدگاه‌ها