کد خبر : 1936677 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 01:46 | 13.3K بازدید | 8 دیدگاه

نارضایتی آچربی و لائوتارو از برد دو گله اینتر

لائوتارو مارتینز و فرانسیسکو آچربی، ستاره‌های اینتر، معتقدند که علی‌رغم پیروزی 2-0، تیم‌شان کار میلان را تمام نکرد.

نارضایتی آچربی و لائوتارو از برد دو گله اینتر

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل رقیب همشهری قرار گرفت و با دو گل ادین ژکو و هنریک میخیتاریان در 11 دقیقه ابتدایی بازی، به پیروزی رسیدند.
شاگردان سیمونه اینزاگی در همان نیمه اول چند موقعیت خوب گلزنی دیگر را از دست دادند و در نیمه دوم هم نتوانستند نمایش خوب نیمه اول را تکرار کنند تا این دیار با همان دو گل به پایان برسد. به همین دلیل، آچربی و لائوتارو از این پیروزی به طور کامل راضی نیستند.
آچربی در پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:"ما در نیمه دوم شروع خوبی نداشتیم. می توانستیم یک گل بخوریم بنابراین نیاز بود که در نیمه دوم توجه بیشتری داشته باشیم. ما امشب دو گل زدیم اما ممکن است در دیدار برگشت آنها همین کار را انجام بدهند. 
همه چیز به تیم بستگی دارد و اشتیاق برای رسیدن به چیزی که رسیدن به آن در ابتدای سال باورنکردنی بود."

1873796
لائوتارو هم با تایید صحبت‌های هم‌تیمی‌اش گفت:"ما نگرش درستی داشتیم و دو گل به ما آرامش داد اما باید در نیمه دوم بهتر بازی می کردیم چون ضرباهنگ بازی را کم کردیم. این نتیجه مهمی برای ماست اما کار تازه شروع شده است. این دربی است وجزئیات همیشه سرنوشت ساز می‌شود. ما حالا باید به سری A فکر کنیم و سپس روی دیدار برگشت تمرکز داشته باشیم."
 

دیدگاه‌ها