کد خبر : 1936685 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 03:15 | 36.9K بازدید | 8 دیدگاه

رقیب عباس‌زاده بازهم گل زد!(عکس)

مهاجم شمس‌آذر یکی از گل‌های برتری تیمش در جشن قهرمانی را به ثمر رساند.

رقیب عباس‌زاده بازهم گل زد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شمس‌آذر قزوین در این فصل رکوردهای امتیازگیری و صعود زودهنگام به لیگ برتر را شکست و توانست مقتدرانه به سطح اول فوتبال ایران برسد، اما مهاجم این تیم هم امیدوار است مثل تیمش رکوردشکنی کند و در حالی که احتمالا آقای گل خواهد شد، به رکورد بیشترین گل زده در یک فصل برسد.

رحمان جعفری که تجربه حضور در نساجی مازندران و پدیده مشهد را دارد، در این فصل بهترین بازی‌های خود را برای شمس‌آذر قزوین انجام  داده و بدون شک یکی از عوامل صعود شاگردان سعید دقیقی به لیگ برتر به حساب می‌آید که امروز هم توانست در جریان دیدار برابر خلیج فارس ماهشهر گلزنی کند.

مهاجم ۲۶ ساله شمس‌آذر قزوین که تا پیش از مسابقات این هفته لیگ دسته اول ۲۲ گل به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۲۰ دیدار امروز مقابل خلیج فارس با یک شلیک پای چپ تماشایی از پشت محوطه جریمه که غیرقابل مهار برای گلر حریف بود، موفق شد تیمش را به گل دوم برساند و بازهم آمار گل‌هایش را بهتر کند.

رحمان جعفری در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ یک توانسته به آمار ۲۳ گل زده دست پیدا کند و در کنار اینکه به احتمال فراوان آقای گل این فصل خواهد شد، تنها یک گل با رکورد محمد عباس‌زاده در تعداد گلزنی در لیگ دسته اول فاصله دارد و بعید نیست بتواند از رکورد این مهاجم عبور کند.

1873819
1873820
1873821
1873822

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها