کد خبر : 1936693 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 09:00 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت عجیب یک بازیکن در آخرین تمرین لورکوزن

کریم بالعربی، بازیکن ۳۳ساله بایرلورکون در آخرین تمرین تیمش مصدوم شد.

مصدومیت عجیب یک بازیکن در آخرین تمرین لورکوزن

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن دیروز ساعت ۱۷:۳۰ در فرودگاه فیومیچینو به زمین نشست. پاتریک شیک، ستاره خط حمله به دلیل مصدومیت این تیم را همراهی نمی‌کرد اما جالب اینکه کمی بعد، کریم بالعربی به او پیوسته بود.

این بازیکن مشهور تیم لورکوزن در آخرین جلسه تمرینی و بسته تیم مجروح شد و بازی رفت نیمه نهایی در لیگ اروپا مقابل رم را از دست داد.

مصدومیت بالعربی موقعیت سختی را برای او ایجاد خواهد کرد چرا که قرارداد او در این فصل به پایان می‌رسد و بارها از ناحیه همسترینگ مصدوم شده تا جایی که به شوخی به او لقب پروفسور پارگی همسترینگ داده‌اند! جالب اینکه خود او اولین بار این لقب را انتخاب کرده است.

او که در هفته گذشته مقابل اف‌سی کلن به میدان رفت، احتمالا آخرین بازی خود را انجام داده است‌. بالعربی تا به حال ۲۹۰ بازی با پیراهن لورکوزن به میدان رفته است.

1873835
ژابی آلونسو سرمربی لورکوزن قبل از ترک آلمان به سمت رم

بالعربی سریع‌ترین گلزن تاریخ بوندسلیگا هم هست. البته او قرار نبود در ترکیب اصلی لورکوزن مقابل رم به میدان برود اما حضورش در رختکن بسیار مهم بوده است. حالا او در آستانه یک خداحافظی تلخ از لورکوزن است.

او در این فصل خیلی مصدوم نشده اما پیشتر مصدومیت‌های تکراری و کلافه کننده داشته است. جالب اینکه در تصویری که روزنامه بیلد از تمرین لورکوزن منتشر کرده، سردار آزمون نیز در بطن اتفاق قرار دارد.

دیدگاه‌ها