کد خبر : 1936703 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 09:00 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

احسانپور:

حریف روس باشد یا آمریکایی، کار خودمان را می‌کنیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان تاکید کرد که برای آنها اهمیتی ندارد در این رده سنی روس‌ها به مسابقات جهانی بازگشته‌اند و کشتی‌گیران ایرانی کار خود را انجام خواهند داد.

حریف روس باشد یا آمریکایی، کار خودمان را می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه" بهنام احسانپور در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص اینکه دور جدید اردوی این تیم از چه زمانی آغاز خواهد شد، اظهار داشت: اولین اردوی آماده‌سازی تیم نوجوانان را 18 تا 28 فروردین در گرگان پشت سر گذاشتیم. دومین مرحله از تمرینات‌مان هم بعد از برگزاری جام موحد استارت خواهد خورد. این رقابت‌ها 20 اردیبهشت در بابلسر برگزار می‌شود و بعد از آن از 22 یا 23 اردیبهشت اردو خواهیم داشت که هنوز محلش مشخص نشده است.

وی در مورد اینکه اتحادیه جهانی کشتی پیش از این اعلام کرده روس‌ها در رده سنی نوجوانان مجوز حضور در مسابقات را دارند، گفت: بله شنیدم که این تنها رده‌ای است که روس‌ها می‌توانند در مسابقات جهانی‌اش شرکت کنند. برای ما خیلی تفاوتی ندارد چه تیمی بیاید، باید کار خودمان را بکنیم.

احسانپور که به امسال هدایت تیم ملی نوجوانان را برعهده گرفته است، ادامه داد: خداراشکر بچه‌های ما خوبند، یک سری ایراد فنی دارند که در این سن هم طبیعی است، همه سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم این ایرادها را برطرف کنیم. کار هم سخت است، اما حقیقتا فرقی نمی‌کند حریف ما در مسابقات جهانی، آمریکایی باشد یا روس و آذربایجان. ما به دنبال رقم زدن اتفاقات خوب هستیم.

دارنده مدال برنز سال 2019 جهان درباره اینکه سال گذشته تیم کشتی آزاد نوجوانان روی سکو نرفت، تاکید کرد: ما سال گذشته عنوانی کسب نکردیم و همانطور که گفتم ضعف فنی هست، اما من خوشبینم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید و خدا هم کمک کند، می‌توانیم نتیجه بگیریم.

وی در پایان درباره قهرمانی تیمش در جام پیروزی اخیر گفت: مسابقه خوبی بود، اکثر کشورهای مدعی منطقه در آن حضور داشتند و فقط کشتی‌گیران آذربایجان نیامدند. قزاقستان 4 تیم آورده بود، گرجستان، قرقیزستان، رومانی و حتی آلمان هم کشتی‌گیر داشتند اما ما کشتی‌های خوبی گرفتیم و 9 مدال به دست آوردیم. درواقع فقط در یک وزن مدال نگرفتیم و این مقدمه خوبی برای مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا بود.

دیدگاه‌ها