کد خبر : 1936705 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 09:44 | 5.9K بازدید | 1 دیدگاه

روز سرنوشت‌ساز یووه: تکلیف کسر امتیاز مشخص می‌شود

یوونتوس همچنان با خطر کسر دوباره 15 امتیاز روبرو است که می‌تواند شرایط این تیم را در جدول کاملا تغییر دهد.

روز سرنوشت‌ساز یووه: تکلیف کسر امتیاز مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، اگر یوونتوس در داخل زمین برای دیدار حساس امشب برابر سویا در نیمه نهایی لیگ اروپا آماده می‌شود، مدیران این باشگاه در بیرون از زمین هم شرایط سختی را تجربه می‎‌کنند.

هیئت تجدیدنظر فدراسیون فوتبال ایتالیا قرار است در روز بیست و دوم ماه جاری میلادی برای آخرین بار اظهارات مربوط به پرونده کسر امتیاز از این باشگاه به دلیل تخلفات مالی را بررسی کند. 

بیستم آوریل سال جاری میلادی بود که تصمیم گرفته شد این پرونده بار دیگر مورد بررسی جدی قرار بگیرد و همین موضوع بار دیگر پای مدیران یووه را به دادگاه باز کرد. 

1837580

در نهایت قاضی این پرونده تصمیم گرفت که آن را به دادگاه عالی ارسال کند. دو احتمال وجود دارد که اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده یکی از آنها رسیدگی به این پرونده در رم یا میلان و انتقالش از تورین است. در عین حال ممکن است که پرونده به صورت کامل بسته شود. 

مائوریتزیو بلاکوسا، وکیل باشگاه یوونتوس، در این باره اظهار داشت:« ما هنوز بحث‌های زیادی نشنیدیم که درباره انگیزه انجام دوباره این کار متقاعد شویم اما ایده‌های بسیاری برای مبارزه کردن پیش از حضور در دادگاه تجدیدنظر داریم.

در حقیقت انتظار چنین اتفاقی را داشتیم. ما پیش از این هم این درخواست را مطرح کرده بودیم که این وضعیت ابتدا توسط هیئت ژوری در شهر میلان یا پس از آن در شهر رم مورد بررسی قرار بگیرد. امیدواریم که قاضی پرونده این موضوع را با جدیت تمام و به شکلی منطقی در نظر بگیرد و تمامی جوانب را مدنظر داشته باشد.»

دیدگاه‌ها