کد خبر : 1936708 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 10:02 | 17.3K بازدید | 4 دیدگاه

جمع مشهدی – شمالی جمع شد؛

آشتی‌کنان جذاب روی سکوهای لیگ یک (عکس)

یکی دیگر از مسابقات برگزار شده در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد بازهم مهمانان ویژه‌ای به خود دید.

آشتی‌کنان جذاب روی سکوهای لیگ یک (عکس)

به گزارش "ورزش سه" دیدار خیبر خرم‌آباد و دریا بابل در مشهد در حالی به سود شاگردان فراز کمالوند به پایان رسید که روی سکوهای ورزشگاه یک مواجهه غیرمنتظره و تاریخی رخ داد.
اکبر میثاقیان سرمربی برکنارشده از داماش گیلان که این روزها در مشهد استراحت می‌کند خیلی زودتر از آغاز بازی به ورزشگاه رفته بود و درست در آستانه سوت داور با حضور رضا مهاجری سرمربی نام آشنای فوتبال مواجه شد که همراه با دکتر تدین عضو سابق هیأت مدیره پدیده و باقر احمدی بازیکن اسبق استقلال وارد استادیوم مدرن امام رضا(ع) شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که حتی فراز کمالوند هم از روی نیمکت سرش را برگرداند تا شاهد این رویارویی جذاب باشد، چراکه آخرین مواجه این 2سرمربی به جنگ آن‌ها بر سر جانشینی میثاقیان به جای مهاجری در هفته دوم لیگ برتر بر می‌گردد، جایی که مهاجری وقتی سر تمرین تیمش حاضر شد دید میثاقیان آماده گرم کردن بازیکنانی است که به خاطر حمایت از مهاجری در رختکن استادیوم تحصن کرده‌اند!

1873852

همان موقع بحث و جدل میان این دو مربی بالا گرفت و نهایتاً مهاجری مسیرش را به سمت مسجدسلیمان عوض کرد و تیم خوزستانی را در حالی در لیگ برتر نگه داشت که میثاقیان با 6باخت از 7 بازی زمینه‌ساز سقوط نماینده مشهد شد.
با این حال چیزی از برخورد گرم و هیجان‌انگیز این دو مربی نگذشته بود که علیرضا نیکبخت واحدی همراه با بابک حاتمی که این روزها در کادرفنی تیم شادکام در لیگ دسته سوم حضور دارند وارد استادیوم شدند و میثاقیان از آن‌ها خواست به جمع دوستانه‌شان بپیوندند.
نیکبخت که روز گذشته دیدار تیمش با عقاب را در تهران با نتیجه یک بر صفر واگذار کرده بود دقایقی کنار مهاجری و میثاقیان نشست تا یک قاب سنگین مشهدی – شمالی را روی سکوهای استادیوم امام رضا(ع) رقم بزنند.

1873853

عکس: محسن بخشنده

دیدگاه‌ها