کد خبر : 1936731 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 12:55 | 7.5K بازدید | 14 دیدگاه

اونای امری:

برنده یوونتوس-سویا قهرمان لیگ اروپا می‌شود

اونای امری، سرمربی استون ویلا، معتقد است که برنده دیدار یوونتوس برابر سویا می‌تواند فاتح لیگ اروپا شود.

برنده یوونتوس-سویا قهرمان لیگ اروپا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس و سویا امشب در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه خانگی بیانکونری به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

شاگردان مکس آلگری امیدوار هستند که بتوانند شرایط نه چندان خوب این فصل و تردیدهایی که درباره حضور آن‌ها در فصل آینده لیگ قهرمانان با کسر امتیاز دوباره وجود دارد را با قهرمانی در لیگ اروپا جبران کنند. 

از سوی دیگر، سویا هم تخصص خاصی در زمینه فتح لیگ اروپا به دست آورده و از فصل 06-2005 تا به حال شش بار موفق شده که این جام را با خودش به خانه ببرد. 

1872459

امری که خودش سابقه سه قهرمانی در این رقابت‌ها را دارد در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت درباره این بازی اظهار داشت: «این دیدار شبیه فینالی بزرگ است. این حرف را با نهایت احترامی که برای رم تحت هدایت ژوزه مورینیو و بایرلورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو دارم می‌زنم.

من اطمینان دارم که هرکس بتواند از این دیدار به فینال صعود کند، مدعی اصلی قهرمانی در بوداپست خواهد بود. یووه به خاطر کیفیت بازیکنانش و سویا به خاطر روحیه قهرمانی‌ای که دارد می‌توانند قهرمان این رقابت‌ها شوند.»

او در این باره که ترجیح خودش چه تیمی است گفت: «من طرفدار سویا هستم. با این حال، اگر بازیکنان درجه یک آلگری روی این جام تمرکز کنند ممکن است یووه برتری بیشتری داشته باشد. بیانکونری روند پر فراز و نشیبی داشته و ممکن است دوباره 15 امتیاز کم شود. اگر به درستی به یاد داشته باشم، آنها از دهه 1990 تا به حال هیچ جام بین المللی‌ای به دست نیاورده‌اند و این فرصت خوبی برای آنها است.»

دیدگاه‌ها