کد خبر : 1936751 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 15:03 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

یک گل ناقابل که ممکن بود باعث خونریزی شود!

تعویض را نگه دارید، پنالتی مال من است (عکس)

خلیج فارس می‌توانست جشن قهرمانی شمس آذر را با یک شوک خانگی همراه کند که در نهایت اما در این راه ناکام ماند.

تعویض را نگه دارید، پنالتی مال من است (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، خلیج فارس ماهشهر که در این فصل به لیگ دسته اول صعود کرده بود، تنها دو گام با سقوط زودهنگام فاصله دارد.

آنها این هفته و در جدال روز گذشته‌شان مقابل تیم قهرمان این فصل و در شرایطی که سعید دقیقی به چند بازیکن اصلی‌اش نیز استراحت داده بود، با شوک دقایق ابتدایی دو گل دریافت کردند و در نهایت بازی را با نتیجه دو - یک واگذار کردند.

این در حالی بود که خلیج فارس در نیمه دوم نمایش بهتری داشت و حتی با یک پنالتی موفق شد بازی را با حریف نزدیک‌تر دنبال کند. شمس‌آذری‌ها که به نظر می‌رسید بیشتر تمرکز خود را روی جشن قهرمانی معطوف کرده بودند، در دقایق پایانی با تمرکز کمتری کار را دنبال می‌کردند و همین عاملی شد تا حریف در خطر سقوط با جسارت بیشتری به دنبال کسب نتیجه باشد.

1873952

نکته جالب توجه در لحظه پنالتی خلیج فارس اما تصمیم کادرفنی و اختلافی بود که شکل گرفت؛ قنواتی که به عنوان سرمربی خلیج فارس در این بازی محروم بود، پیش از اعلام پنالتی تصمیم به تعویض گرفته بودند که همان لحظه به سود این تیم موقعیت پنالتی شکل گرفت. بازیکنی که از سوی کادرفنی به‌عنوان تعویضی در نظر گرفته شده بود، پنالتی‌زن اول خلیج فارس هم محسوب می‌شد و همین مسئله عاملی شد تا او به شدت نسبت به این موضوع معترض باشد و درخواست کند تعویض را نگه دارند تا او پنالتی را بزند. با این حال تعویض با توجه به اعلان داور چهارم انجام شد و بازیکن مدعی پنالتی زدن نیز روی نیمکت حاضر شد و شاهد گل زدن دیگر هم‌تیمی‌اش شد.

1873966

بعد از پنالتی اولی که ترابیان برای خلیج فارس گرفت، آنها یک صحنه مشکوک دیگر نیز در محوطه جریمه شمس آذر خلق کردند که داور اما در میان اعتراض جنوبی‌ها، دستور به ادامه بازی داد. یوسف بهزادپور هافبک تکنیکی خلیج فارس با دریبل چهار بازیکن حریف وارد محوطه جریمه شد و در شرایطی که به نظر می‌رسید تکل جودکی باعث توقف وی شده، با نظر داور مبنی بر ادامه بازی همراه شد.

این صحنه اعتراض تند خلیج فارس را به دنبال داشت و نیمکت و بازیکنان این تیم به دنبال تغییر نظر داور بودند که موفق نشدند و در نهایت بازی را با شکست به پایان رساندند. آنها اکنون دو هفته سخت و شاید ماموریتی غیرممکن برای فرار از سقوط پیش‌رو دارند و باید دید قادر خواهند بود جایگاه خود را با شهرداری همدان جابجا کنند یا خیر.

1873961
1873962

1873963

1873964
1873965
1873960

دیدگاه‌ها