کد خبر : 1936754 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 15:00 | 10.8K بازدید | 4 دیدگاه

ملکی: صعود بهترین حس دنیا را به شما می‌دهد

خیبر گل‌هایی می‌خورد که در دنیا نمی‌زنند!

دروازه‌بان باتجربه خیبر خرم‌آباد می‌گوید امیدوار است یک صعود دیگر به لیگ برتر را تجربه کند.

خیبر گل‌هایی می‌خورد که در دنیا نمی‌زنند!

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم‌آباد دریا بابل را شکست داد تا همچنان در جمع مدعیان باقی بماند. کوروش ملکی در مورد این دیدار به خبرنگار به ما گفت: شانس صعود ما تا قبل از این بازی خیلی کمتر بود و شاید بچه‌ها انگیزه کمی داشتند و تیم حریف را دست کم گرفتیم و همین موضوع باعث شد تنبیه شویم و گل اول را دریافت کنیم. بعدش با تعویض‌های آقای کمالوند شرایط در نیمه دوم بهتر شد و خدا را شکر به بازی برگشتیم و توانستیم ببریم و‌ با این برد باز هم به صعود امیدواریم و تا آخرش می‌جنگیم تا ببینیم رقبا چه کار می‌کنند.

او که در صد جدول کلین‌شیت‌های لیگ یک قرار دارد درباره شرایط امسالش گفت: در دو بازی آخر کمی بدشانس هم بودم و  گل‌هایی خوردم که هیچ دروازه‌بانی نه در ایران، بلکه در دنیا، نمی‌توانست این توپ‌ها را بگیرد. کمی بدشانس بودم. حقیقتش این است زیاد به کلین‌شیت فکر نمی‌کنم و سعی می‌کنم بتوانم به تیم کمک کنم. هدف من فقط یک صعود دیگر است که قبلا تجربه‌اش کردم و از بهترین حس‌هایی بوده که در زندگی داشته‌ام.

1873973

دروازه‌بان خیبر در خصوص دو بازی آینده عنوان کرد: باید با تمام قوا بازی کنیم و بهترین نتیجه را بگیریم و منتظر لغزش رقبا باشیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم. از آقای عبدی، مالک باشگاه، هم تشکر می‌کنم که همه جوره کنار تیم ما بودند. مردم خرم‌آباد باید قدر او را بدانند.

ملکی یادآور شد: از هوادران تشکر می‌کنم که به من و بنده لطف داشتند. امیدوارم توانسته باشم در این مدت آنچه از من خواستند را برآورده کرده باشم. عملکرد گلرها برای تیمشان خیلی مهم است و همه دارند کاری که من می‌کنم یا کیفیتی که دارم را می‌بینند. اینکه بتوانیم به تیممان کمک کنیم خیلی حس و حال خوبی دارد.

دیدگاه‌ها