کد خبر : 1936762 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 15:27 | 18.6K بازدید | 5 دیدگاه

رییس اینتر، رییس میلان را تحویل نگرفت!

تنش در جریان بازی دو تیم میلان و اینتر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آنقدر بالا بود که رؤسای دو باشگاه اصلا به هم نگاه هم نکردند.

رییس اینتر، رییس میلان را تحویل نگرفت!

به گزارش "ورزش سه"، استیون ژانگ، رییس اینتر و گری کاردیناله، رییس میلان، در جایگاه تماشاگران ورزشگاه سن سیرو با هم هیچ گفت‌وگویی نکردند و همدیگر را نادیده گرفتند، که نشان از رابطه سرد و تیره آنها با هم دارد.

رابطه رؤسای دو باشگاه از آنجا تیره شد که میلان تصمیم گرفت همراه با اینتر در پروژه ساخت ورزشگاه جدید سهیم نشود و در عوض، پروژه جدیدی را که مختص خودشان است، جلو ببرد. همین مسئله روابط دو باشگاه را سرد کرده است.
سردی رابطه آنها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان هم به چشم آمد، در حالی که معمولا رؤسای دو باشگاهی که با هم مسابقه دارند، کنار هم می‌نشینند یا با هم خوش‌وبش می‌کنند؛ ولی این بار چنین اتفاقی نیفتاد.

1873998

ژانگ بعد از برد در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، آنقدر خوشحال بود که بعد از سوت پایان، شخصا به رختکن رفت تا به بازیکنان تبریک بگوید. البته در حرف‌هایش تاکید کرد که بازیکنان باید متمرکز باقی بمانند: «بچه‌ها، هنوز تمام نشده. حالا باید روی بازی با ساسولو تمرکز کنیم، بعد به فکر مسابقه برگشت باشیم.»

رییس نراتزوری دو میلیون یورو کنارگذاشته تا در صورت موفقیت تیم و صعود به فینال لیگ قهرمانان به تیم پاداش دهد.

1873999

دیدگاه‌ها