کد خبر : 1936763 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 15:29 | 8.9K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش هواداران به نظر عجیب جرارد درباره یورو دربی

استیون جرارد، اسطوره لیورپول، گفت پنالتی اینتر برابر میلان باید گرفته می‌شد و همین حرف، واکنش هواداران را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.

واکنش هواداران به نظر عجیب جرارد درباره یورو دربی

به گزارش "ورزش سه"، خسوس خیل مانسانو در نیمه اول بازی میلان و اینتر، یک ضربه پنالتی به سود نراتزوری اعلام کرد، اما پس از بازبینی صحنه در مانیتور کنار زمین، نظرش برگشت و از گرفتن پنالتی صرف نظر کرد.

بازبینی تصاویر آهسته نشان داد که لائوتارو مارتینز تعادل خود را از دست داده و به زمین افتاده و گرفتن پنالتی به ضرر میلان، کمی سختگیرانه می‌بود.

جرارد که سال 2005 با پیروزی برابر میلان قهرمان لیگ قهرمانان شد، به عنوان مفسر شبکه BT Sport بازی دیشب را تحلیل می‌کرد و بعد از لغو پنالتی گفت: «از نظر فنی پنالتی باید گرفته می‌شد.»

هواداران هم از این اظهار نظر او ناراحت شدند و این ناراحتی را در شبکه‌های اجتماعی به ویژه توییتر نشان دادند. یک نفر نوشت: «این مفسرها دارند چه کار می‌کنند؟ اینها تمارض را تبلیغ می‌کنند. فوتبال صداقتش را کاملا از دست داده است.»

1874009

با وجود اعتراض بازیکنان میلان، در این صحنه به لائوتارو مارتینز کارت زرد نشان داده نشد. یکی دیگر از کاربران توییتر نوشت: «جرارد کدام بازی را دارد تماشا می‌کند؟» هوادار دیگری نوشت: «چطور فوتبال دارد بدتر و بدتر می‌شود. اصلا پنالتی نبود، نه کسی بازیکن اینتر را لمس کرد و نه اصلا فکر زدن او را داشتند، به غیر از اینکه فوتش کردند.»

دیدگاه‌ها