کد خبر : 1936766 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 15:42 | 4.1K بازدید | 3 دیدگاه

نمره روزنامه‌های ایتالیایی به پیولی: ضعیف!

روزنامه‌های ایتالیا از عملکرد استفانو پیولی، مربی میلان، در یورو دربی ناراضی بودند و از او و تیمش به دنبال باخت دو بر صفر مقابل اینتر انتقاد کردند.

نمره روزنامه‌های ایتالیایی به پیولی: ضعیف!

به گزارش "ورزش سه"، روسونری در همان 11 دقیقه اول بازی دو گل خورد تا در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، کوهی از مشکل را پیش روی خود ببیند. میلانی‌ها که در دیدار شب گذشته نتوانستند دروازه اینتر را چندان تهدید کنند، امیدوارند رافائل لیائو، ستاره هجومی تیم به موقع برای بازی برگشت آماده شود، شاید او قفل دروازه اینتر را بشکند.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در شماره امروز خود از عملکرد پیولی انتقاد کرد و نوشت، این بازی هم شبیه مسابقه دو تیم در سوپرجام ایتالیا شد که میلان آن را باخت: «سرعت اینتر سه‌برابر آنها بود، اینتر دوئل‌های بیشتری را برد و چهره شریری داشت. میلان، به طرز وحشتناکی، این‌طوری نبود. مسابقه خیلی شبیه بازی ریاض بود. حالا حداقل روحیه‌اش را دارند: میلان هنوز زنده است.»

1874013

روزنامه کوریره دلو اسپورت هم نوشت: «میلان تمرکز لازم برای نیمه نهایی لیگ قهرمانان را نداشت. شیاطین سرخ از نظر تاکتیکی همیشه کم می‌آورند.» کوریره دلا سرا پیشنهاد کرد که پیولی فارغ از اینکه لیائو به بازی برگشت می‌رسد یا نه، باید تغییراتی در ترکیب تیم بدهد: «مسئله این است: اگر لیائو بود، وضع جور دیگری می‌شد؟ شاید نه، احتمالا نه. شکاف بین دو تیم خیلی عریض است. میلان دیر بازی را شروع کرد، خیلی دیر... جبران دو گل عقب‌افتادگی غیرممکن نیست، به ویژه با داشتن لیائو، اما قطعا به یک میلان دیگر نیاز است. تیمی که در بازی رفت بود، هیچ شانسی ندارد.»

توتو اسپورت هم نوشت: «مثل سوپرجام، آنها در همان اوایل بازی دو گل خوردند. توجیه بدشانسی آوردن هم بی‌فایده است.»

نمره پیولی در روزنامه‌های ایتالیایی
گاتزتا دلو اسپورت: 5
کوریره دلو اسپورت: 5
توتو اسپورت: 4
کوریره دلا سرا: 5

دیدگاه‌ها