کد خبر : 1936769 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 16:02 | 28.8K بازدید | 39 دیدگاه

خبر بد برای رقبای ختافه

با تصمیم کارلتو: شنبه ترکیب رئال زیر و رو می‌شود

طبق ادعای مارکا، کارلو آنچلوتی قصد دارد شنبه برابر ختافه، رئال را با ترکیبی دگرگون و کاملا متفاوت با تمام هفته‌های گذشته به زمین بفرستد.

با تصمیم کارلتو: شنبه ترکیب رئال زیر و رو می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رئال شنبه شب از ساعت 21 به وقت محلی (22:30 تهران) میزبان ختافه در برنابئو است. رئال که پس از افزایش فاصله با بارسا لالیگا را دیگر جدی نگرفت و تمرکز خود را روی فتح کوپا دل ری و نیز لیگ قهرمانان گذاشت، با قرار گرفتن در رتبه سوم، یک بازی تشریفاتی را برابر دیگر تیم مادریدی یعنی ختافه خواهد داشت. شرایط ختافه ولی متفاوت است و در رتبه هجدهم، خطر سقوط را کاملا حس می‌کند. والنسیا، وایادولید، کادیز و آلمریا که بالاتر از ختافه در جدول قرار دارند، شنبه شب منتظر برد رئال هستند. اما خبر بد برای آنها اینکه کارلو آنچلوتی تیمش را با یک ترکیب کاملا جدید برابر ختافه به زمین خواهد فرستاد.

1873537

رئال چهارشنبه بعد حساس‌ترین بازی فصل خود برابر سیتی را پیش رو دارد و پس از تساوی در بازی رفت، به برد در اتحاد برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان نیاز دارد و به همین دلیل، کارلتو به بازیکنان اصلی خود استراحت خواهد داد. مارکا نوشته است که آندری لونین درون دروازه می‌ایستد و ناچو و وایه‌خو، مدافعان میانی خواهند بود.

1831428

آلوارو اودریوسولا و لوکاس مدفعان کناری رئال هستند و در خط میانی نیز شاهد حضور اورلین شوامنی و مارکو آسنسیو خواهیم بود. آلوارو رودریگز، هازارد و ماریانو در خط حمله به میدان می روند و یک بازیکن از تیم دوم رئال نیز ترکیب خط میانی را کامل می‌کند. در واقع برای رئال نتیجه این بازی کمترین اهمیت را دارد و تمام توجه کادر فنی به بازی برگشت با سیتی خواهد بود.

دیدگاه‌ها